سازمان‌های بین المللی برای مقابله با متجاوزین کاری انجام نمی‌دهند/ بازرسی به معنای مچ گیری نیست

13:20 - 04 دی 1395
کد خبر: ۲۵۹۳۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای با رئیس کمیسیون تحقیق و بازرسی جمهوری ارمنستان دیدار کرد.
معاون اول قوه قضائیه با رئیس کمیسیون بازرسی جمهوری ارمنستان دیدار کردبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه ظهر امروز در دیدار با رئیس کمیسیون تحقیق و بازرسی جمهوری ارمنستان اظهار کرد: امیدوارم این دیدارها برای هر دو کشور بلکه برای اهداف انسانیت مفید باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در سفری که در خدمتتان بودیم در مورد گرفتاری های امروز جهان بشر با هم صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تلاشمان را برای رسیدن به کمال عالی انسانیت  زیاد کنیم و باید هر کشور برای رفع مشکلات در این زمینه تلاش کند. امروز می بینید که دنیا گرفتار جنگ و جنایت ها هست و سازمان بین المللی نه برای پیشگیری و نه برای مقابله با متجاوزین کاری را انجام نمی دهند بلکه سازمان جهانی در جهت منافع قدرت های بزرگ قرار گرفته و در این جهت کار می کنند. 

وی افزود: خوشحالم که کشور همسایه مان ارمنستان در امنیت خوبی به سر می برد و به حمدالله  ایران هم در امنیت خوبی قرار دارد. 

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: فساد می تواند باعث فروپاشی نظام و کشور باشد و نظامی موفق است که مدیران آن پاک و سریع العمل باشند. بازرسی به این معنا نیست که حتما مچ مفسدی را بگیرند بلکه همه کارمندان بدانند که رها نیستند و در کار انها مراقبت است. انسان اگر احساس کند که رهاست خود به خود خدایی نکرده به فساد کشیده می شود. در مرحله اول باید خدا را بر اعمال خود ناظر بداند و در مرحله دوم وجدانش باید حاکم بر اعمالش باشد البته سیستم نظارتی باید مراقب باشد که غفلت پیدا نکند. 

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با اشاره به تسهیل در رفت و امد بین دو کشور گفت:  با این اوصاف می توان در سایر زمینه ها همکاری های ویژه ای کرد حتی شنیده ام که در کشور ارمنستان اموزش زبان فارسی صورت می گیرد.

در ادامه این دیدار آق وان هوسپیان رییس کمیسیون تحقیق و بازرسی جمهوری ارمنستان گفت: خوشحالم که در خدمت شما هستم و در 2013 ما با هم توافق نامه ای را امضا کردیم. تمام این رفت و آمدها و توافق نامه ها باید در خدمت اهداف به ملت باشد. 

وی افزود:  امیدواریم این سفر هم یک قدم دیگری در ایجاد توسعه های بیشتر باشد.

رییس کمیسیون تحقیق و بازرسی جمهوری ارمنستان گفت: در مورد مجامع بین المللی ما شاهد بودیم که رفتارهایشان دو گانه و سه گانه بوده و انها می خواهند در برهه زمانی کار انجام دهند انها ایجاد شدند که در برهه زمانی مسایلی را حل و فصل کنند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *