عملیات شفق باید زندگی صلح‌آمیز برای "مردم افغانستان" فراهم سازد

9:11 - 01 دی 1395
کد خبر: ۲۵۷۷۲۳
رئیس مجلس نمایندگان افغانستان گفت: فرار داعش از عراق و سوریه به افغانستان، نگرانی‌ها شدیدی را برای مردم به وجود آورده و نیروهای امنیتی باید با اجرای درست عملیات «شفق» این نگرانی‌ها را برطرف و زندگی صلح آمیز برای مردم فراهم سازد.
عملیات شفق باید زندگی صلح‌آمیز برای به گزارش سرویس بین الملل عبدالروف ابراهیمی رئیس مجلس نمایندگان افغانستان با نگرانی از مشکلات منطقه، گفت: فرار داعش از عراق و سوریه به افغانستان، نگرانی‌ها شدیدی را برای مردم افغانستان به وجود آورده است و نیروهای امنیتی باید با اجرای درست عملیات «شفق» این نگرانی‌ها را برطرف سازند.
 
ابراهیمی تاکید کرد: نیروهای دولتی باید از این فرصت برای تداوم و تحکیم حاکمیت ملی افغانستان به شکل بهتر استفاده کنند تا مردم افغانستان در سال آینده زندگی صلح آمیز و دور از نگرانی‌های امنیتی داشته باشند.
 
رئیس مجلس نمایندگان افغانستان از نحوه مدیریت نیروهای ارتش در میدان جنگ انتقاد کرد و گفت: از عملکرد نیروهای ارتش در میدان‌های نبرد ستایش می‌کنم چرا که آنها با جان خود از خاک افغانستان دفاع می‌کنند.
 
وی از دولت افغانستان خواست که برای رفع مشکلات در سطوح مدیریتی نیروهای امنیتی با مسئولیت بیشتر برخورد کند.
 
جمهور نوشت: پیش از این مقام‌های نظامی نیروهای ناتو و آمریکا در افغانستان نیز از مشکلات و فساد در سطوح مدیریتی نیروهای امنیتی افغانستان ابراز نگرانی کردند اما عملکرد نیروهای امنیتی را در میدان‌های نبرد ستودند.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *