بلاتکلیفی متقاضیان تلفن ثابت در شرق تهران

12:29 - 23 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۵۳۷۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
در حالیکه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از افزایش سرعت واگذاری خطوط تلفن ثابت خبر داده بود، اما در برخی از محلات شرق تهران بسیاری از متقاضیان با بلاتکلیفی و انتظار چند ماهه مواجه شده‌اند.
به گزارش گروه اقتصاد ، طی ماههای اخیر مراجعات مکرر متقاضیان خطوط تلفن ثابت در محله حکیمیه تهران بی نتیجه مانده و مسوولان مرکز تلفن شهید آل اسحاق در این منطقه علت اصلی این بلاتکلیفی را نبود ظرفیت های کافی اعلام کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، به گفته مدیران و کارشناسان این مرکز، به رغم پیگیری های گسترده برای رفع مشکل در این منطقه، تاکنون هیچ اقدامی برای ایجاد ظرفیت های جدید صورت نگرفته و مشخص نیست تا چه زمانی این مشکل برطرف خواهد شد.

این گزارش می افزاید: مسئولان اداره کل مخابرات منطقه هفت تهران نیز پاسخ روشنی در رابطه با علت این تاخیرها ارائه نمی کنند و تنها کمبود ظرفیت ها را علت اصلی مشکل دانسته و اذعان می کنند تا زمان ایجاد ظفیت های جدید متقاضیان باید همچنان منتظر بمانند.

برپایه این گزارش، این در حالی است که شبکه تلفن همراه این محدوده نیز به شدت با مشکل مواجه بوده و فرآیند اصلاح شبکه در این منطقه از سوی شرکت های ارائه کننده سرویس های تلفن همراه در محدوده حکیمیه تهران پیگیری نشده است.

همین گزارش حاکی است، پیگیری های مکرر  برای کسب اطلاع از علت تاخیر و بلاتکلیفی متقاضیان خطوط تلفن ثابت در این منطقه بی‌نتیجه مانده و تاکنون پاسخ روشنی برای این مشکل ارائه نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *