رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هرمانس: بعضی از «دوستان»‌ دیگر «همکار» هستند!/ ایران خانه دوم من است

13:11 - 22 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۹۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدرس مربیگری فوتسال گفت:‌ وستان زیادی را در کلاس می‌بینم که معتقدم دیگر نباید به آنها دوست گفت و نام همکار را باید برای‌شان انتخاب کرد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویکتور هرمانس، مدرس فیفا از کشور هلند صبح امروز (دوشنبه) با حضور در آکادمی ملی فوتبال، به تدریس دوره آموزشی سطح سه که برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود و در واقع بالاترین سطح آموزشی فوتبال در جهان است، پرداخت.

وی پیش از آغاز دوره خطاب به مربیان تیم‌های ملی و لیگ برتری گفت: دوستان زیادی را در این کلاس می‌بینم که معتقدم دیگر نباید به آنها دوست گفت و نام همکار را باید برای‌شان انتخاب کرد. از علی تارقلی‌زاده هم که در چهار سال گذشته ارتباط عمیقی در آسیا برای رشد فوتسال داشته و تلاش کرده است، تشکر و قدردانی می‌کنم. من می‌دانم که ایشان قلباً ایران را دوست دارد و برای اینکه در بالاترین رتبه قرار بگیرد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: چیزی که در طول هفته با شما به اشتراک خواهم گذاشت، تجربه 30 ساله گذشته‌ام است و در نهایت امیدوارم یک دوره آموزی موفقیت‌آمیز را داشته باشیم. ایران خانه دوم من است و از سال 1993 یکسری افراد را در دوره‌ای که در اصفهان برگزار شد، می‌شناسم. بعد از 23 سال خوشحالم این افراد را می‌بینم که برای توسعه و موفقیت فوتسال تلاش می‌کنند.

مدرس فیفا در پایان تصریح کرد: امیدوارم که ایران در جام جهانی آینده قهرمان شود. چهار سال برای رسیدن به عنوان قهرمانی وقت دارید و باید تلاش کنید. صادقانه بگویم اگر دانشی که دارید را به اشتراک بگذارید و با یکدیگر چالش نداشته باشید، مطمئناً موفق می‌شوید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *