برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس از کمک خیرین بی بهره ایم/ 35 پروژه خیر ساز به بهره برداری رسید

9:18 - 08 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۳۲۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران گفت: خیرین برای ساخت و ساز مدارس در شهرستان های استان تهران کمک بسیاری می کنند اما برای تجهیزات سیستم گرمایشی و نوسازی از کمک مالی آن ها بی بهره هستیم.
مجید پیروزان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت: سال گذشته 35 پروژه خیرساز در شهرستان های استان تهران ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر 25 سند با خیرین جهت ساخت و ساز پروژه های جدید در 21 شهرستان استان تهران امضا شده است که امسال برای اولین بار در پردیس هم این ساخت و ساز ها انجام می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران گفت: از مهر ماه سال 97-96 این پروژه ها در 21 شهرستان استان تهران آماده می شود.

وی با بیان اینکه خیرین برای ساخت و ساز مدارس در این شهرستان ها کمک بسیاری می کنند گفت: متاسفانه برای تجهیزات سیستم گرمایشی و نوسازی مدارس از کمک مالی خیرین بی بهره ایم و درخواست ما از مردم خیر این است که با کمک های خود این مشکل را برطرف کنند.

پیروزان اظهار داشت: خیرین می توانند برای مشارکت خود در زمینه ساخت و نوسازی مدارس به آدرس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران مراجعه کنند و اطلاعات سایت را مشاهده کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *