برگزاری نشست فرهنگی بصیرت افزایی در دادگستری خراسان شمالی

1:15 - 19 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۵۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نشست فرهنگی – اخلاقی بصیرت افزایی دینی و سیاسی با حضور رئیس کل، امام جمعه مرکز استان خراسان شمالی با قضات دیگر از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، نشست فرهنگی – اخلاقی بصیرت افزایی دینی و سیاسی با حضور رئیس کل، امام جمعه مرکز استان خراسان شمالی با قضات دیگر از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه همه ما باید ادامه دهنده آرمان های امام راحل و انقلاب باشیم خاطرنشان کرد: همه ما تکلیف داریم که علاوه بر وظیفه قانونی خود به وظایف انسانی نیز عمل کنیم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کار خود قرار دهیم.

وی از همه کارکنان خواست تا نظم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و همواره خدا را ناظر بر کارهای خود بدانند.

در ادامه جلسه امام جمعه مرکز این استان با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره)ایشان را انسان کوثر گرای تکاثر ستیز برشمرد و تصریح کرد : مبارزه با استکبار یکی از اهداف اصلی برنامه های امام بود و نباید این شبهه وجود داشته باشد که امام کاری به استکبار نداشت.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به ارکان اربعه تکامل دین اظهار داشت : صداقت، شکرگزاری، حیا و عفت و حسن خلق پایه های شخصیت دینی افراد را تعیین می‌کند.

وی تصریح کرد: قرآن 5 ویژگی برای صادقین بر شمرده که خدا باورند، رسولش را قبول دارند، رفیق نیمه راه نیستند، با مال خود جهاد می کنند و با جان خود جهاد می‌کنند.

وی از شکر قلبی، زبانی و عملی به عنوان مراحل شکر و سپاسگزاری  یاد کرد و خاطرنشان کرد: برای اینکه همیشه شکرگزار باشیم باید در مسایل مادی به پایین تر از خود و در مسایل معنوی به بالاتر از خود نگاه کنیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *