دستگیری دو متهم مروج فساد و ابتذال جنسی/ آخرین وضعیت فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی/ ارجاع پنج گزارش از حقوق‎های نجومی به دادسرای تهران/ جزئیات تازه از کلاهبرداری 220 میلیاردی

11:55 - 14 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۶۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به دستگیری دو متهم مروج فساد و ابتذال جنسی،آخرین وضعیت فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی، ارجاع پنج گزارش از حقوق‎های نجومی به دادسرای تهران وجزئیات تازه از کلاهبرداری 220 میلیاردی در کرمانشاه اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حقوق قضا طی هفته‌ گذشته با اخبار تازه و داغی همراه بود، از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به دستگیری دو متهم مروج فساد و ابتذال جنسی،آخرین وضعیت فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی، ارجاع پنج گزارش از حقوق‎های نجومی به دادسرای تهران وجزئیات تازه از کلاهبرداری 220 میلیاردی در کرمانشاه اشاره کرد.

سفر رئیس قوه قضائیه به عراق

آیت الله آملی لاریجانی عصر روز شنبه 1395.8.8 به منظور گسترش مراودات حقوقی و قضایی و دیدار با مسئولان عالی کشور عراق تهران را به مقصد بغداد ترک کرد. (برای مشاهده مشروح جزئیات اخبار سفر رئیس قوه قضائیه به کشور عراق به اینجا مراجعه کنید)
 

اختصاصی میزان/

حکم پرونده تعرض به سفارت عربستان صادر شد

سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت از صدور حکم برای 20 متهم پرونده تعرض به سفارت عربستان خبر داد. (برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید)


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی در گفت‌وگو با میزان:

کیفرخواست پرونده ارتشاء شرکت‌های صنعتی صادر شد


طاهری در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده ارتشاء شرکت‎های صنعتی گفت: کیفرخواست برای تمام زوایای این پرونده صادر و به شعبه 105 دادگاه کیفری دو ارجاع شد.  (برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید)


دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر داد

دستگیری دو متهم مروج فساد و ابتذال جنسی

جعفری دولت آبادی از دستگیری یک متهم سابقه‌دار و فعال در ماساژ غیرمجاز و مختلط و هم چنین از دستگیری یک متهم مروج فساد خبر داد و گفت: متهمان با صدور قرار تامین مناسب به زندان معرفی شده‌اند. (برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید)


دادستان تبریز به میزان خبر داد

جزئیات جدید از پرونده فوت 2 عضو خانواده پزشک تبریزی/ نظر پزشکی قانونی اعلام شد


قاضی خلیل الهی آخرین وضعیت پرونده فوت 2 عضو خانواده پزشک تبریزی را تشریح کرد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است. (برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید)


دادستان تهران خبر داد

ارجاع پنج گزارش از حقوق‎‌های نجومی به دادسرای تهران/بازداشت یاشار سلطانی ارتباطی به پرونده واگذاری املاک شهرداری ندارد

جعفری دولت آبادی از ارجاع گزارش مربوط به واگذاری املاک شهرداری و حقوق‌های نجومی به دادسرای تهران خبر داد و گفت: بازداشت یاشار سلطانی ارتباطی به پرونده واگذاری املاک شهرداری ندارد. (برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید)


رئیس کل دادگستری فارس در گفت‌وگو با میزان خبر داد

آخرین وضعیت پرونده 16 تکفیری دستگیر شده در استان فارس/ رسیدگی خارج از نوبت به پرونده/ تحقیقات تحت نظارت مقام قضایی در حال انجام است


القاصی از رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده تکفیری‌های دستگیر شده، مطابق دستور العمل مدیریت پرونده‌های مهم خبر داد و گفت: از جمع 16 نفر تروریست دستگیر شده به استثناء دو نفر همه از اتباع بیگانه هستند. (برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید)


دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در گفت‌وگو با میزان:

جزئیات تازه از کلاهبرداری 220 میلیاردی در کرمانشاه/ از صف‌های طولانی مردم برای پرداخت پول به متهم تا هواپیمایی که فرود نیامد

ملکی گفت: متهم به کلاهبردار میلیاردی با پیشنهاد وسوسه انگیز سود 72 درصدی مردم را به گونه‌ای ترغیب کرده بود که در پشت درب محل کار او صف می‌بستند تا سرمایه خود را در اختیار وی قرار دهند. (برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید)

دادستان یزد:

پرونده متهمان قتل زرگر یزدی به دادگاه رسید/ عوامل اخاذی از گردشگران خارجی پیش از شکایت مالباختگان دستگیر شدند

قضاوتی از انتقال پرونده قتل زرگر جوان به دادگاه برای رسیدگی و صدور حکم خبر داد و گفت: برای 2 متهم این پرونده به ترتیب 21 و 23 مورد اتهامی از جمله مفسد فی الارض وارد شده است. (برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید)


اطلاعیه اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم (تشریحی) آزمون تصدی منصب قضاء سال1395

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه درباره اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم (تشریحی) آزمون تصدی منصب قضاء سال1395 اطلاعیه ای صادر کرد. (برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید)







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *