پلیس وظیفه شناس کیف مسافر فرانسه را به صاحبش برگرداند

8:57 - 11 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۵۰۷
رئیس پلیس فرودگاه گفت: پلیس وظیفه شناس فرودگاه اصفهان کیف مسافر فرانسه که حاوی 700 یورو بود را پس از پیدا کردن، به صاحبش برگرداند.
پلیس وظیفه شناس کیف مسافر فرانسه را به صاحبش برگرداندسردار حسن مهری در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به کشف کیف پول محتوی ۷۰۰ یورو  در فرودگاه اصفهان ،اظهار کرد: این کیف توسط ستوان دوم حسن عاشوری از کارکنان پلیس فرودگاه اصفهان و در نزدیکی گیت بازرسی فرودگاه کشف شد.

وی افزود:کیف محتوی ۷۰۰ یورد وجه نقد ،کارت عابر بانک و گواهینامه بود.
 
رئیس پلیس فرودگاه ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته توسط فرمانده پلیس فرودگاه اصفهان و تماس تلفنی با خانواده صاحب کیف مشخص شد که صاحب کیف عازم کشور فرانسه بوده و امکان مراجعه مجدد به اصفهان را ندارد‌.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد:با توجه به شرایط ویژه صاحب کیف،همکارانم در پلیس فرودگاه اصفهان با هماهنگی لازم کیف را با اولین پرواز به تهران ارسال کردند و پس از طی مراحل قانونی در دفتر پلیس فرودگاه های کشور به صاحبش برگردانده شد.

وی گفت :صاحب کیف که از ایرانیان مقیم کشور فرانسه است ضمن قدردانی از امانت داری و صداقت عملکرد پلیس فرودگاه بیان کرد:در هیچ کشوری مانند ایران پلیس چنین  فوق العاده ای ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *