توزیع 25 میلیون لیتر نفت سفید در نقاط روستایی کردستان

18:22 - 29 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۷۷۶
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از تیر سال جاری تاکنون 25 میلیون لیتر نفت سفید در نقاط روستایی استان توزیع شده است.
توزیع 25 میلیون لیتر نفت سفید در نقاط روستایی کردستانبه گزارش گروه فضای مجازی ؛ فریدون یاسمی روز در پنشنبه در جلسه نشست روسای نواحی 9 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه تامین سوخت روستاه های استان به ویژه روستاه های صعب العبور از تیر سال جاری آغاز شده است گفت:با هدف ذخیره سازی و سوخت رسانی مطلوب در فصل سرما تاکنون 25 میلیون لیتر نفت سفید در نقاط روستایی استان توزیع شده است.
وی یادآورشد: هم اکنون 45 هزار خانوار در استان کردستان مصرف کننده نفت سفید هستند. 
وی با اشاره به اجرای طرح بازنگری و امحاء کالا برگ نفت سفید در سطح نواحی استان گفت:با اجرای این طرح بیش از 13هزار کالا برگ حذف شده است و صرفه جویی 26میلیون لیتری نفت سفید را در پی دارد.
یاسمی به تعامل و همکاری همه واحدها در راستای صدور فرآورده های نفتی به اقلیم کردستان عراق افزود: از ابتدای تیر سال جاری تاکنون بیش از هشت میلیون لیتر نفت گاز به کشور عراق صادر شده است.
وی اظهارکرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی بخش کشاورزی، حمل و نقل، صنعتی و بر جایگاه های cng استان نظارت می شود.
بنا بر اعلام ایرنا، به گفته وی مکاتبات لازم با مسئولان استانی جهت تامین و ذخیره سازی سوخت جایگزین جهت واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای مواقع اضطراری صورت گرفته است.
هم اکنون 455 باب فروشندگی تعاون روستایی و 42 باب فروشندگی محور در منطقه کردستان فعال است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *