رشد بازار سرمایه در شش ماه دوم سال جاری

19:30 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۸۳۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شاپور محمدی ضمن تشریح برنامه های نوین سازمان بورس برای تضمین شفافیت اطلاعات،گفت: نقش حراست ها را در تضمین شفافیت و پیشگیری از چالش رانت اطلاعات بسیار مهم است.
به گزارش گروه اقتصاد، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در توضیح مقوله سهولت و امنیت، گفت: ملاحظات امنیتی نباید مانع تسهیل امور شده و یا برای تسهیل امور، ضرورت های امنیت را نادیده بگیریم.
 
وی ادامه داد: فضای مجازی جولانگاه اطلاعات نادرست درباره بازار سرمایه است و با اجرای برنامه های کارآمد شفاف سازی، شایعات رونق خود را از دست می دهد.
 
محمدی با تاکید بر اینکه اولویت نخست این سازمان تامین مالی بخش خصوصی است، اظهار داشت: ادعاهای مبنی بر اینکه این سازمان تامین مالی دولت را در اولویت قرار داده است را رد می کنم.
 
 محمدی اظهار کرد: حراست ها باید مراقب باشند مذاکرات مسائل مالی هیات مدیره بانک ها و شرکت ها پیش از درج در کدال افشا نشوند.
 
در ادامه حجت اله صالحی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با تشریح فعالیت های حراست، گفت: حراست ها موانع و عوامل اخلال در اجرای برنامه ها، طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی مرتبط با وزارت متبوع و دستگاه های تابعه را شناسایی و تمهیدات لازم را برای تضمین اجرای منویات اقتصاد مقاومتی به عمل خواهند آورد.   
 
صالحی ضمن بررسی اقدامات حراست برای مقابله با مفاسد و آسیب های اداری و مالی، نتایج اقدامات کمیته های چهارگانه ذیل شورای هماهنگی و کارگروه های مربوط را موفق ارزیابی کرد و خواستار ارتقای کارآمدی فعالیت های آن شد.
 
وی با تشریح برنامه های حراست ها برای پایش اقدامات و اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، افزود: حراست ها باید به دقت موانع و عوامل اخلال در اجرای برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی را شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *