همکاری هزاران همیار محرم با پلیس/ هیئت ها موظف هستند بی نظمی ها را گزارش کنند

10:10 - 16 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۶۲۵
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هزاران همیار محرم در قالب دسته های عزاداری با پلیس در این ایام همکاری دارند.
همکاری هزاران همیار محرم با پلیس/ هیئت ها موظف هستند بی نظمی ها را گزارش کنندبه گزارش گروه جامعه ،سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: همکاری بیش از پیش هیات های عزاداری با پلیس دراین استان موجب بهتر برگزارشدن آئین عزاداری سید و سالار شهیدان است و در این راستا پلیس یاران محرم در هیات های مذهبی کار نظم بخشی در معابر و مکان های عزاداری را برعهده دارند.
 
 
وی افزود: هماهنگی و تعامل با کلانتری های محل برای جلوگیری از ترافیک در معابر در زمان حرکت دسته های عزاداری، هماهنگی در استقرار ایستگاه های صلواتی، ارتباط مستمر با پلیس و اعلام موارد تخلف از دیگر وظایف پلیس یاران محرم در هیات های مذهبی است.
 
این مقام ارشد انتظامی گفت: لازم است برای پیشگیری از بروز راهبندان، هیات های عزاداری هنگام حرکت در معابر یک بخش از خیابان را برای عبور و مرور وسایل نقلیه باز بگذارند.
 
وی تصریح کرد: پرهیز از برپایی ایستگاه های صلواتی توسط هیات های مذهبی در معابر و میادین پرتردد نیز نقش بسزایی در پیشگیری از بروز اختلال در عبور و مرور خودروها و ایجاد راهبندان دارد.
 
سردار کامرانی صالح همچنین پرهیز از ورود به داخل دسته های سوگواری در حال حرکت و توقف منجر به سد معبر و توجه به توصیه های پلیس را از دیگر نکات ضروری دانست که باید شهروندان به آن توجه کنند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: مسئولان هیات های عزاداری استان موظفند هرگونه حرکت منجر به بی نظمی را بلافاصله به مرکز فوریتهای پلیس 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *