اجرای دو نمایش‌ در هفته‌ پایانی تابستان در حوزه هنری

17:20 - 22 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۱۵۱
در هفته‌ چهارم «مهرواره تئاتر ماه» 2 نمایش از استان‌های خوزستان و قزوین در روزهای پایانی شهریورماه در تماشاخانه‌های حوزه هنری به روی صحنه می‌روند.
به گزارش گروه فرهنگی ، هفته‌ چهارم از دومین «مهرواره‌ تئاتر ماه» (رپرتوآر تئاتر مراكز استانی حوزه هنری) با اجرای 2 نمایش از استان‌های خوزستان و قزوین از روز سه‌شنبه- 23 شهریورماه- در تماشاخانه‌های «ماه» و «مهر» دنبال می‌شود. 
 
بنا بر اعلام برنامه‌های این رپرتوآر، نمایش «بهشت 50 درجه بالای صفر» به نویسندگی مشترك علی حیدری و طیبه نیك‌آزاد و با كارگردانی علی حیدری از استان خوزستان از روز سه‌شنبه- 23 شهریورماه، ساعت 18- در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود. این نمایش با مضمونی پیرامون دفاع مقدس از مصائب جنگ می‌گوید. 
 
همچنین نمایش «خاك شیرین» به نویسندگی حامد مكملی و كارگردانی مرتضی نجفی از استان قزوین نیز از روز سه‌شنبه- 23 شهریورماه، ساعت 19:30- در تماشاخانه‌ مهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. 
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده: شیرین، دختر كُردنشین، بعد از 30 سال هنوز دنبال برادرش - كه در جنگ مفقود شده، می‌گردد.
 
هر دو نمایش مورد اشاره، تا روز 30 شهریورماه در تماشاخانه‌های حوزه هنری پذیرای تماشاگران خواهند بود. 
 
شایان ذكر است دومین «مهرواره‌ تئاتر ماه» با اجرای 9 اثر نمایشی از برگزیدگان تولیدات مراكز استانی حوزه هنری، از 31مرداد تا 16مهرماه 95 به دبیری توحید معصومی در تماشاخانه‌های «مهر» و «ماه» برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *