قاسمی: امیدوارم به نیمه نهایی برسم/ کفش‌هایم را دزدیدند

22:20 - 18 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۴۲۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دونده سرعت کشورمان ابراز امیدواری کرد که بتواند به مرحله نیمه نهایی دوی 100متر المپیک صعود کند.
به گزارش گروه ورزشی ، رضا قاسمی در حاشیه مراسم بدرقه دو و میدانی‌کاران به المپیک 2016  ریو درمورد شرایط خودش گفت: من با آمادگی کامل به ریو می‌روم.

دونده سرعت کشورمان در مورد دزدیده شدن کفش‌هایش عنوان کرد: بعد از مسابقه دوی 200 متر لیگ ایران و زمانی که می‌خواستم مصاحبه کنم دیدم که کفش‌هایم سر جایش نیست و دزدیده شده است. متاسفانه کفشم پیدا نشد و مجبور شدم کفش جدیدی سفارش بدهم که تا امشب به دستم می‌رسد.

نماینده دو و میدانی ایران در المپیک اظهار داشت: این دومین المپیکی است که تجربه می‌کنم و امیدوارم بتوانم در مرحله نیمه نهایی حضور داشته باشم. تلاش می‌کنم که بتوانم در المپیک برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

قاسمی در مورد اینکه آیا می‌تواند مدال بگیرد گفت: مدال گرفتن در المپیک سخت است زیرا در کشور ما روی رشته دو و میدانی به خوبی سرمایه‌گذاری نشده است. البته امیدوارم که احسان حدادی باز هم بتواند مدال کسب کند و سایر نمایندگان کشورمان هم نتایج قابل توجه و خوبی کسب کنند و بتوانند به نیمه نهایی و حتی فینال برسند.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که با رسیدن به مرحله نیمه نهایی بتواند در کنار نفراتی همچون آسافاپاول، بولت، جاستین گاتلین و تایسون گای بدود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *