بازیکنان و مربیان ملوان در تمرین تیم ملی کشتی + عکس

7:00 - 16 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۰۳۴
کادر فنی و بازیکنان ملوان در خانه کشتی حاضر شدند و با ملی‌پوشان و مربیان کشتی فرنگی دیدار کردند.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از سایت باشگاه ملوان بندرانزلی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملوان پس از انجام تست پزشکی به خانه کشتی رفتند و از نزدیک با کشتی گیران تیم ملی و محمد بنا سرمربی محترم تیم ملی کشتی فرنگی دیدار کردند.

در ادامه این دیدار محمد بنا از سرمربی تیم ملوان و بازیکنان این تیم به جهت حضور در تمرین ملی پوشان المپیکی تقدیر و تشکر کرد و افزود: امدن شما به تمرین ما باعث افزایش روحی ملی پوشان شد و خوشحالم که مردانی از جنس فوتبال به دیدن ما آمدند .

همچنین محمد بنا گفت: ما ورزشی ها باید همیشه هوای همدیگر را داشته باشیم و امروز محمد مایلی کهن با این اقدام روحیه مضاعفی به ما داد، امیدوارم با دعای همه شما عزیزان شرمنده مردم خوب ایران نشویم و بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.

بنا در ادامه افزود: در این 10 ماه گذشته بدین شکل مورد لطف و محبت قرار نگرفته بودیم من امیدوارم که ملوان دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد و با حضور آقای مایلی کهن دوباره شاهد اوج تیم ملوان باشیم.در پایان بازیکنان تیم ملوان و تیم ملی کشتی عکس یادگاری گرفتند.

بازیکنان و مربیان ملوان در تمرین تیم ملی کشتی + عکس

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *