‫نقشه شیطانی برای مسافر آلمان

21:36 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۰۰۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
هفت سال زندان و جریمه نقدی ، مجازات مرد شیادی است که به بهانه ویزای شینگن قصد آزار زنی را داشت.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،هفت سال زندان و جریمه نقدی ، مجازات مرد شیادی است که به بهانه ویزای شینگن قصد آزار زنی را داشت.

در آخرین روزهای سال گذشته زن جوانی هراسان و مضطرب خود را به ماموران پلیس رساند و راز این جنایت سیاه را فاش کرد. او به ماموران گفت: قصد داشتم برای زندگی و تحصیل به آلمان بروم. به همین خاطر به سفارت این کشور مراجعه کردم اما نتوانستم اقامت بگیرم. قصد بازگشت به خانه را داشتم که مرد جوانی با لهجه جنوبی سراغم آمد و مدعی شد به خاطر دوستانی که در سفارت آلمان دارد، می تواند برای من ویزای شینگن بگیرد.

وی افزود: 70 میلیون تومان قرار شد به او بدهم. 40 میلیون تومان به او دادم و قرار شد 30 میلیون تومان دیگر را بعد از گرفتن ویزا به او بدهم. یک روز با من تماس گرفت و مدعی شد بلیط ترکیه آماده شده و قرار است در ترکیه ویزا به من داده شود. برای گرفتن ویزا با او قرار گذاشتم. سوار ماشین شدیم و او به جای آژانس مسافرتی مرا به بیرون از شهر برد. قصد آزارم را داشت که با او درگیر شده و توانستم از دستش فرار کنم.

پس از این شکایت تحقیقات در این باره آغاز و متهم شناسایی و دستگیر شد. مرد جوان به نام سعید در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود گفت: وسوسه های شیطانی باعث شد که تصمیم به این کار بگیرم. همچنین برای کلاهبرداری مدعی شدم می توانم برای او ویزای شنگین تهیه کنم.
متهم هفته گذشته در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به 7 سال زندان ، رد مال و جریمه محکوم شد.‬



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *