مناسبات اقتصادی و تجاری ایران و قبرس گسترش می‌یابد

23:15 - 09 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۵۱۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس کنفدراسیون صنایع و کارفرمایان قبرس در دیدار با قائم مقام بین‌الملل وزیر کار خواستار گسترش مناسبات و همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور شد.
به گزارش گروه اقتصاد، رئیس کنفدراسیون صنایع و کارفرمایی قبرس با اشاره به کنفرانس سرمایه گذاری که قبلاً برگزار شده بود گفت: متعاقب جلاس یاد شده مراودات بیشتر شده و فعالین اقتصادی قبرس فعالیت‌های خوبی را شروع کرده‌اند و روابط بسیار خوبی بین بازرگانان دو کشور در جریان است.
 
وی افزود: به منظور پیگیری و ارتقاء سطح همکاری‌ها میان سرمایه گذاران و تجار دو کشور دفتری را در تهران تأسیس کرده است. میخاییلیدیس همچنین خواستار توسعه همکاری‌های تجاری با ایران به ویژه در توسعه و ساخت هتل‌ها و هتلداری شد.
 
رئیس کنفدراسیون صنایع و کارفرمایان قبرس گفت: از هر جهت برای گسترش روابط و همکاری‌ها متعهد بوده و پس از بازگشت به قبرس با رئیس جمهور کشورش ملاقات خواهد کرد تا گام‌های موثرتری در راه پیشبرد توسعه همکاری‌ها ی اقتصادی دو طرف برداشته شود.
 
حسینی؛ قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل نیز گفت: گسترش همکاری‌ها میان تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران دو کشور نشان دهنده عزم طرفین برای توسعه روابط در موضوعات مورد علاقه است.
 
وی با استقبال از پیشنهادات طرف قبرسی آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه را برای گسترش همکاری‌ها و سرمایه گذاری‌های مشترک در پروژه‌های گوناگون اعلام کرد.
 
 این مقام مسئول در وزارت کار افزود: فرصت‌های بسیار خوبی برای تجار و سرمایه گذاران خارجی متقاضی حضور در پروژه‌های اقتصادی این وزارتخانه و شرکت‌های تابعه مهیا است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *