داریوش مهرجویی از تهمت‌زنندگان شکایت می‌کند

7:36 - 30 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۶۶۹
وکیل داریوش مهرجویی گفت: از افرادی که اقدام به هتک حرمت داریوش مهرجویی با تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی کرده‌اند، شکایت می کند و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، فرهنگ سروری، وکیل داریوش مهرجویی گفت: در خصوص اعتراض آقای مهرجویی به وقایع پیش‌آمده در طول درمان عباس کیارستمی و درخواست رسیدگی و پیگیری این امر از دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئول، باید در وهله اول توجه داشت که وی داغدار است.

وی افزود: مهرجویی به از دست دادن یکی از عزیزان و بستگان نزدیک و دوست دیرینه خود عباس کیارستمی واکنش نشان داده‌ و خواستار رسیدگی و معرفی خاطی یا خاطیان از سوی مسئولان شده‌ است بدون اینکه فرد یا افرادی را مستقیماً معرفی کرده و افترا یا تهمتی بزند.

وکیل داریوش مهرجویی در ادامه اظهار کرد: با احترام به جامعه شریف پزشکی، متأسفانه برخی افرادی که خود را از جامعه پزشکی و یا حتی سخنگو و پرچمدار این صنف می‌دانند با هتک حرمت، تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به شخص داریوش مهرجویی اقدام به اظهارات و اعمالی کرده‌اند که تصاویرش در فضای مجازی به کرات توسط کاربران دست به دست می‌شود. این عمل مطمئناً پیگرد قضایی خواهد داشت.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *