تغییرات اتوبوسی معاونان قالیباف/نباید شب بخوابیم و صبح که بیدار شدیم تغییرات را اعمال کنیم

10:29 - 15 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۹۴۴
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تغییرات یکباره شهردار تهران در راس معاونت ها انتقاد کرد.
تغییرات اتوبوسی معاونان قالیباف/نباید شب بخوابیم و صبح که بیدار شدیم و تغییرات عمده انجام دهیمبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، علیرضا دبیر در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر چه براساس قانون اعضای شورای شهر حق دخالت در عزل و نصب ها درشهرداری را ندارند اما باید به این موضوع توجه شود که لازم است در هر تغییری اعضا نیز در جریان امور قرار گیرند.

وی افزود: تهران شهرکوچکی نیست که شهردار آن بخواهد به یکباره چهار معاون خود را تغییر دهد و این روش به هیچ وجه پسندیده نبود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران شهردار را یکی از اجرایی ترین مسئولان کشور دانست واظهار کرد: شهردار تهران بعد از رئیس جمهور اجرایی ترین فرد کشور است و او نمی تواند تغییرات یکباره را در دستور کار خود قرار دهد.

دبیر ادامه داد: ریاست جمهوری هیچ گاه شب نمی خوابد و صبح که بیدار می شود درکابینه تغییرات عمده ای ایجاد کند و شهردار تهران نیز باید چنین رویه ای را در پیش گیرد.

وی با انتقاد از تغییرات اعمال شده در راس معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران اذعان کرد: سید جعفر تشکری هاشمی ده سال به عنوان معاون حمل ونقل وترافیک مشغول به کار بوده و شهردار تهران با این بهانه که وی سالها قبل در ناجا کار منابع انسانی را انجام داده به یکباره او را به عنوان معاون منابع انسانی انتخاب می کند.

دبیر تغییر وتحولات ایجاد شده در تهران را تغییراتی اتوبوسی دانست و گفت: متاسفانه معاونان محمدباقر قالیباف به صورت اتوبوسی تغییرکرده اند و این موضوع می تواند برای تهران تبعاتی داشته باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *