بازپرداخت مرحله دوم وجوه مالباختگان پرونده مضاربه صوری

8:51 - 15 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۷۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
قاضی مقدس از شروع بازپرداخت مرحله دوم وجوه مالباختگان مضاربه صوری خبرداد وگفت: مبالغ پرداختی جدید به مردم معادل یک هشتم از کل طلب آنها خواهد بود.
قاضی محسن مقدس معاون دادستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از بازپرداخت مرحله دوم وجوه مالباختگان مضاربه صوری خبرداد وگفت: مبالغ پرداختی جدید به مردم معادل یک هشتم از کل طلب آنها خواهد بود.

وی افزود: مرحله دوم بازپرداخت وجوه مالباختگان مضاربه صوری از چند روز گذشته آغاز شده است ؛ با توجه به اینکه نزدیک به 600 پرونده از مرحله اول باقی مانده است پرداخت این مرحله با توجه به لزوم  اتمام تمامی پرونده های مرحله اول به مرور صورت می گیرد.

قاضی مقدس در ادامه بیان کرد: با رعایت کلیه آیتم های اداری ثبت تمام پرونده ها نیز صورت می گیرد ، همچنین اقدامات قضایی و اداری تمامی پرونده ها در این مرحله انجام خواهد شد تا شرایط ارسال پرونده به دادگاه انقلاب با اتخاذ تصمیم نهایی صورت گیرد.

معاون دادستان بوشهر در ادامه گفت: دراین مرحله با توجه به برآورد صورت گرفته مبالغ پرداختی جدید به مردم معادل یک هشتم از کل طلب آنها خواهد بود.

وی اضافه کرد:  تلاش ما این است که هرچه سریعتر در خصوص پرونده ها تعیین تکلیف و اقدامات لازم انجام شود و خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان صورت گیرد.

قاضی مقدس از مالباختگان درخواست کرد با توجه به ازدحام پرونده و کثرت ارباب رجوع و برنامه ریزی صورت گرفته به هیچ وجه بدون دعوت یا احضار به شعبه مراجعه ننمایند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *