نابودی داعش و تجهیزات تروریست ها در حومه سویداء

21:37 - 13 تير 1395
کد خبر: ۱۹۳۳۷۱
نابودی مقرات،تجمعات و خودروهایی گروه تروریستی «داعش» در حومه های حمص،دیر الزور و الرقه..هلاکت تعدادی از تروریست های داعش در حومه سویداء صورت گرفت.
به گزارش گروه بین الملل به نقل از خبرگزاری رسمی جمهوری عربی سوریه، نابودی مقرات، تجمعات و خودروهایی گروه تروریستی داعش در حومه های حمص، دیر الزور و الرقه همراه با هلاکت تعدادی از تروریست های داعش در حومه سویداء صورت گرفت.

بر این اساس، نیروی هوایی ارتش جمهوری عربی سوریه در ادامه پیشروی های خود، ضربات مهلک را علیه مقرات و تجمعات تروریست های داعش در اطراف جنوبی شرقی استان دیر الزور، انجام داد.

به گفته منبعی نظامی به سانا، نیروی هوایی ارتش جمهوری عربی سوریه با انجام ضربات دقیق علیه اماکن تجمع و پناهگاه های تروریست های داعش در روستاهای جنوب شرقی استان دیر الزور، یک مقر  متعلق به این گروه تروریستی را منهدم کرد و تلفات زیادی در افراد و مهمات در صفوف آن را در فرودگاه نظامی دیر الزور، وارد کرد.

منبع دیگری نیز تأکید کرد است که در ادامه عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه علیه مخفیگاه های ترورست های داعش در حومه غربی رقه، چند خودروی نابود شد و تعدادی از تروریست های این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

این منبع افزوده: نیروی هوایی ارتش نیز یک مقر متعلق به گروه تروریستی داعش را در غرب فرودگاه نظامی دیر الزور و مقر فرماندهی گروه تروریستی و تعدادی از خودروها را در تقاطع طریق «الطبقه» در حومه رقه نابود کرده است.

از سوی دیگر، یک یگان از ارتش و نیروهای مسلح با انجام عملیات مهم ضد تروریست های داعش در روستای «قصر»  واقع در حومه شمالی شرقی استان سویداء است، تلفات زیادی در افراد را در صفوف آنها وارد کرد و مهمات و اسلحه آنها را نیز از بین برد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *