کسب درآمد تنها با یک شماره تلفن
به لطف پیشرفت تکنولوژی و ارائه خدمات از طرف مخابرات تنها با یک خط تلفن میتوان ماهانه درآمد میلیونی کسب کرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش اگر چه با پیشرفت تکنولوژی چهره مشاغل نیز در کشور تغییر کرده اما در برخی موارد این پیشرفت فناوری موجب شده که سوء استفادههایی از این موضوع انجام شود.
در ابتدای ورود تلفن، تنها برای موارد ضروری از این وسیله استفاده میشد و چندین سال است که با ورود موبایل به بازار نقش تلفن کم رنگ شد اما این موضوع موجب نشد که بازار آن کساد شود و شرکت مخابرات با ارائه امکانات متنوع سعی بر حفظ مشتریان خود کرد.
یکی از سرویسهایی که مخابرات به مشتریان خود ارائه میدهد ارائه خدمات با شماره تلفنهای هوشمند است که با پیش شماره ۹۰۹ به متقاضی ارائه میشود و مشتریان تنها از طریق خط ثابت امکان شماره گیری آن را دارد و میتواند با اتصال به این شماره خدماتی مانند فال حافظ، مشاوره خانواده، املاک و تعمیرات کامپیوتر دریافت کند و هزینه آن را در قبض تلفن دوره بعد بپردازد.
اگر چه این سامانه مزیتهای بسیاری دارد اما این سکه یک روی دیگر نیز دارد و آن کلاهبرداری برخی افراد سود جو است.
به عنوان مثال برخی افراد برای شرکت خود و یا برای فروش کالای خود در آگهیها اقدام به درج یکی از این شمارههای هوشمند کرده و مشتری از همه جا بیخبر پس از تماس با این شماره به ازای هر دقیقه تماس، باید مبلغی چند برابر را بپردازد.
مشکلی که در سر راه این موضوع وجود دارد این است که هنگام برقراری تماس با این شمارهها اعلام نمیشود که در ازای تماس چه مبلغی باید علاوه بر هزینه مکالمه پرداخت شود.
موضوع وقتی جالب میشود که برخی شرکتهای ارائه دهنده خدمات مانند فروش نرم افزارهای آموزشی تنها راه ارتباطی مشتریان را با این شرکت برای رفع مشکل احتمالی در نرم افزارها را تماس با این شمارههای هوشمند اعلام کردهاند و مشتری بینوا پس از بروز مشکل در نصب نرم افزار باید با این شماره تماس بگیرد و هزینه چند برابر بپردازد.
اگر چه از این مورد به عنوان یک شغل نمیشود نام برد اما این روزها به منبع درآمد خوبی برای بسیاری از افراد و مخابرات تبدیل شده است.
گزارش میدانی خبرنگار گروه اقتصاد ، با مراجعه به شرکت مخابرات و در دست داشتن یک مجوز از صنفی که در حال فعالیت در آن هستید و نیز سایر مدارک مانند کپی شناسنامه و کارت ملی و کد پستی و ارائه یک شماره حساب و پرداخت ده هزار و ۵۰۰ تومان میتوان یک شماره هوشمند دریافت کرد.
این گزارش میافزاید میتوان یک تا سه خط تلفن ثابت را برای اتصال به این سرویس معرفی کرد و هزینه تماس با این شماره برای مشتریان بین دقیقهای ۱۰۰ تا سه هزار تومان متغیر است که فرد درخواست کننده این سرویس میتواند میزان آن را تعیین کند.
نکته قابل توجه این است که اگر در تهران متقاضی دریافت این سرویس باشید تنها ۲۵ درصد از مبلغی که مشتریان برای تماس با این سامانه میپردازند به جیب مخابرات میرود و ۷۵ درصد آن به فرد درخواست کننده سرویس پرداخت میشود و اگر مخابرات امکان برقراری تماس با این سرویس را از کل کشور برای شما فراهم کرده باشد سهم شما از این مبلغ ۷۰ درصد است و سهم مخابرات ۳۰ درصد میشود که هر دو ماه یک بار از طرف شرکت مخابرات به شماره حسابی که از طرف متقاضی ارائه شده واریز میشود.
به گزارش میزان این طور که به نظر میرسد نبود آگاهی کافی از سوی مشتریان و نیز نظارت نامناسب موجب بروز مشکلات بسیار و پرداخت هزینههای اضافی برای مشتریان شده است اما این طور که به نظر میرسد این سفره این آن قدر برای مخابرات پرسود بوده که بستن چشم خود بر سودجویان اکتفا کرده است.
انتهای پیام/
در ابتدای ورود تلفن، تنها برای موارد ضروری از این وسیله استفاده میشد و چندین سال است که با ورود موبایل به بازار نقش تلفن کم رنگ شد اما این موضوع موجب نشد که بازار آن کساد شود و شرکت مخابرات با ارائه امکانات متنوع سعی بر حفظ مشتریان خود کرد.
یکی از سرویسهایی که مخابرات به مشتریان خود ارائه میدهد ارائه خدمات با شماره تلفنهای هوشمند است که با پیش شماره ۹۰۹ به متقاضی ارائه میشود و مشتریان تنها از طریق خط ثابت امکان شماره گیری آن را دارد و میتواند با اتصال به این شماره خدماتی مانند فال حافظ، مشاوره خانواده، املاک و تعمیرات کامپیوتر دریافت کند و هزینه آن را در قبض تلفن دوره بعد بپردازد.
اگر چه این سامانه مزیتهای بسیاری دارد اما این سکه یک روی دیگر نیز دارد و آن کلاهبرداری برخی افراد سود جو است.
به عنوان مثال برخی افراد برای شرکت خود و یا برای فروش کالای خود در آگهیها اقدام به درج یکی از این شمارههای هوشمند کرده و مشتری از همه جا بیخبر پس از تماس با این شماره به ازای هر دقیقه تماس، باید مبلغی چند برابر را بپردازد.
مشکلی که در سر راه این موضوع وجود دارد این است که هنگام برقراری تماس با این شمارهها اعلام نمیشود که در ازای تماس چه مبلغی باید علاوه بر هزینه مکالمه پرداخت شود.
موضوع وقتی جالب میشود که برخی شرکتهای ارائه دهنده خدمات مانند فروش نرم افزارهای آموزشی تنها راه ارتباطی مشتریان را با این شرکت برای رفع مشکل احتمالی در نرم افزارها را تماس با این شمارههای هوشمند اعلام کردهاند و مشتری بینوا پس از بروز مشکل در نصب نرم افزار باید با این شماره تماس بگیرد و هزینه چند برابر بپردازد.
اگر چه از این مورد به عنوان یک شغل نمیشود نام برد اما این روزها به منبع درآمد خوبی برای بسیاری از افراد و مخابرات تبدیل شده است.
گزارش میدانی خبرنگار گروه اقتصاد ، با مراجعه به شرکت مخابرات و در دست داشتن یک مجوز از صنفی که در حال فعالیت در آن هستید و نیز سایر مدارک مانند کپی شناسنامه و کارت ملی و کد پستی و ارائه یک شماره حساب و پرداخت ده هزار و ۵۰۰ تومان میتوان یک شماره هوشمند دریافت کرد.
این گزارش میافزاید میتوان یک تا سه خط تلفن ثابت را برای اتصال به این سرویس معرفی کرد و هزینه تماس با این شماره برای مشتریان بین دقیقهای ۱۰۰ تا سه هزار تومان متغیر است که فرد درخواست کننده این سرویس میتواند میزان آن را تعیین کند.
نکته قابل توجه این است که اگر در تهران متقاضی دریافت این سرویس باشید تنها ۲۵ درصد از مبلغی که مشتریان برای تماس با این سامانه میپردازند به جیب مخابرات میرود و ۷۵ درصد آن به فرد درخواست کننده سرویس پرداخت میشود و اگر مخابرات امکان برقراری تماس با این سرویس را از کل کشور برای شما فراهم کرده باشد سهم شما از این مبلغ ۷۰ درصد است و سهم مخابرات ۳۰ درصد میشود که هر دو ماه یک بار از طرف شرکت مخابرات به شماره حسابی که از طرف متقاضی ارائه شده واریز میشود.
به گزارش میزان این طور که به نظر میرسد نبود آگاهی کافی از سوی مشتریان و نیز نظارت نامناسب موجب بروز مشکلات بسیار و پرداخت هزینههای اضافی برای مشتریان شده است اما این طور که به نظر میرسد این سفره این آن قدر برای مخابرات پرسود بوده که بستن چشم خود بر سودجویان اکتفا کرده است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *