نامه حسین یزدانی در صفحه توئیتر "جردن باروز" + عکس

14:22 - 29 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۳۳۵
قهرمان وزن 74 کیلوی جهان، نامه‌ حسین یزدانی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جردن باروز، کشتی‌گیر آزادکار آمریکایی است که قهرمانی المپیک ۲۰۱۲ لندن و سه مدال طلای قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.

باروز با قهرمانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در سال ۲۰۱۱ به سلطهٔ چهار سالهٔ روس‌ها بر این وزن پایان داد. او هم چنین موفق به تکرار قهرمانی خود در المپیک لندن شد.

وی در سال 2013 نیز قهرمان مسابقات جهانی مجارستان شد. باروز هرگز به ایرانی ها نباخته است. او با شکست برابر دنیس چارگوش از روسیه در مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۴ به دوران شکست ناپذیری خود پایان داد و اولین باخت را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانید.

جردن باروز، نامه ای که در آن حسین یزدانی از او به خاطر شرکت نکردنش در جام جهانی کشتی آزاد لس آنجلس به دلیل متولد شدن فرزند دومش تشکر کرده بود را در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد.

حسین یزدانی در نامه نوشت:" آقای باروز. از این که تصمیم گرفتی آخر هفته در خانه بمانی ازت ممنونم. بخاطر این لطفت یک هدیه فرستادم".

نامه حسین یزدانی در صفحه توئیتر

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *