سوشا و طالب‌لو گزینه نبودند، فروزان را هم نمی‌خواهیم/ با یک گزینه داخلی خوب به تفاهم رسیده‌ایم

13:32 - 18 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی دروازه‌بان‌های استقلال خوزستان گفت: اصلا با مکانی، طالب‌لو و فروزان صحبت نکرده‌ایم.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در حالی که از نام‌های وحید طالب‌لو، سوشا مکانی و محسن فروزان به عنوان گزینه‌های جدی قرار گرفتن در درون دروازه استقلال خوزستان نام برده می‌شود گویا این باشگاه هیچ نظری روی این گزینه‌ها ندارد.

فرشاد بختیاری‌زاده، مربی دروازه‌بان‌های استقلال خوزستان که از طرف سرمربی این تیم مسئول جذب یک دروازه‌بان مناسب است در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی اظهار داشت: من اصلا نمی‌دانم این نام‌ها از کجا مطرح شده‌اند چون اصلا ما با مکانی، طالب‌لو و فروزان صحبت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: این گزینه‌ها را برخی افراد وقتی فهمیدند ما به دنبال دروازه‌بان هستیم، مطرح کردند و اصلا جزو گزینه‌های ما نیستند.

بختیاری‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود استقلال خوزستان دنبال یک گزینه داخلی رفته و سرنوشت گفت: ما با یک گزینه داخلی به غیر از نام‌هایی که مطرح شده صحبت‌های جدی را انجام داده‌ایم و ظرف یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود.

وی افزود: گزینه خارجی در ابتدا مدنظرمان بود اما به خاطر یکسری مسائل که یکی از آنها نبودن گزینه با کیفیت بود ما را مجبور کرد تا به فکر گزینه داخلی باشیم و به دروازه‌بان خارجی دیگر فکر نکنیم.

انتهای پیام/


ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
احتمالا طالب لو باشه.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *