کری‌خوانی و شادابی در اسکوپیه/ مشخص شدن اهداف اردوی تهران

14:55 - 15 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۱۷۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در مقدونیه برگزار شد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان فوتبال ایران امروز (شنبه) از ساعت 10:15 به وقت محلی آخرین جلسه تمرینی خود را در مقدونیه برگزار کردند.

این تمرین با حضور هر 23 بازیکن و در کمپ تیم‌های ملی مقدونیه برگزار شد. کارلوس کی‌روش برای تمرین امروز بخش‌های متنوعی را تدارک دیده بود تا بازیکنان با انجام تمرینی شاد آماده بازگشت به تهران و رویارویی مقابل قرقیزستان شوند. در ابتدای تمرین کی‌روش اهداف تمرین امروز و برنامه تیم ملی در هنگام بازگشت به تهران را برای بازیکنان تشریح کرد. سپس بازیکنان بدن‌های خود را با دویدن دور زمین و انجام کارهای کششی گرم کردند.

در ادامه تمرین بازیکنان در دسته‌های مختلف به بازی تنیس فوتبال پرداختند که این بازی مثل همیشه با کری خوانی‌های معمول همراه بود و این موضوع به شادابی تمرین آخر تیم ملی در اسکوپیه اضافه کرده بود. در این بخش علیرضا حقیقی و سردار آزمون برای تیم حریف‌شان مدام کری می‌خواندند. پایان تمرین امروز هم بازیکنان باید به تیر افقی دروازه ضربه می‌زدند که علیرضا حقیقی در این بخش موفق‌تر از سایرین بود و بیشتر از سایر بازیکنان به تیر افقی ضربه زد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *