دادستانی ، شمشیر دولبه در دستگاه قضایی است

23:30 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۹۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فیروزی گفت: دادستانی شمشیر دولبه در دستگاه قضایی است .
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان شمالی، فیروزی معاون دادستان کل کشور در مراسم افتتاح رسمی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شدگفت : دادستانی ، شمشیر دولبه در دستگاه قضایی است .

وی افزود: باید این قدرت در اختیار فردی قرار گیرد که بتواند به نحو مطلوب از آن استفاده کرده و دستگاه قضایی را در رسیدن به اهدافش یاری کند .

وی خاطرنشان کرد: عدالت و امنیت دو مولفه اساسی در دستگاه قضایی هستند که عدالت در سایه امنیت تحقق می یابد و این دو اجرا نمی شود مگر در سایه تفاهم و همدلی .

وی تصریح کرد: نظارت در کارها مهم است و دادستانی کل کشور نیز موضوع نظارت را مورد توجه قرار داده و خواهد داد البته نظارت ها با هدف پیشگیری است تا بتوانیم مسائل و مشکلات را رفع کرده و خدمات را به لحاظ کمی و کیفی با شرایط بهتری ارائه کنیم.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: دستگاه قضایی باید مقتدر بوده و سلامت داشته باشد تا بتواند به مطالبات مردم جامه عمل پوشانده و به وظایف خود عمل کند .

فیروزی از قضات دادسرا به عنوان نهال های نو پا یاد کرد و گفت: اگر این نهال به خوبی مراقبت گردد ، در آینده درخت تنومندی خواهد شد  و ثمرات زیادی هم برای نظام و هم مردم خواهد داشت.

وی یادآور شد: انتظار ما از دادستان ها این است که با جرائم خشن و کسانی که به هر شکلی در امنیت جامعه اختلال ایجاد می کنند برخورد جدی کنند.

این مقام مسئول از همه دادستان ها خواست تا عمل به قانون را سرلوحه خود قرار داده و با توکل به خدا و توسل به اهل بیت با حسن خلق و خوشرویی به امور مردم رسیدگی کنند تا هم رضایت خدا و هم خلق خدا را فراهم کنند .
انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *