جام رمضان امارات مهم‌تر است یا تیم ملی؟/ ناظم‌الشریعه فقط می‌خواهد بماند

11:06 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۶۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آیا واقعا ارزش جام رمضان آن هم در کشوری که مشکلات سیاسی زیادی با کشور ما دارد بیشتر از تیم ملی و برنامه‌های آن است؟
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی فوتسال کشورمان خودش برای حضور پر قدرت در مسابقان جام جهانی فوتسال که شهریور امسال در کلمبیا برگزار می‌شود آماده می‌کند. ملی‌پوشان فوتسال تا امروز مشکلات زیادی داشتند و اردوها و بازی‌های تدارکاتی این تیم اغلب لغو شده است.

در این شرایط و با توجه به اینکه به احتمال زیاد آغاز فصل جدید لیگ برتر هم با تأخیر خواهد بود بهترین فرصت برای آماده سازی تیم ملی همین اردوها و تمرینات تهران است. یکی از طلایی ترین ایام برای تشکیل اردو در ماه رمضان است.

اما نکته عجیب این است که محمد ناظم‌الشریعه قصد ندارد در ماه رمضان یعنی کمتر از 3 ماه تا آغاز جام جهانی اردویی داشته باشد و مهمترین دلیلش هم جام رمضان است! همه ساله فوتسالیست‌های ایران برای تامین بخشی از هزینه زندگی در جام رمضان کشورهایی مانند امارات، کویت و قطر حاضر می‌شود و اتفاقا پول خوبی هم می‌گیرند.

امسال هم خیلی از بازیکنان تیم ملی قرار است در جام رمضان امارات حضور پیدا کنند که همین مسئله باعث شده ناظم‌الشریعه قید اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی را بزند. این حرکت ناظم‌الشریعه به نوعی یک عقب نشینی و ارفاق به بازیکنان تیم ملی است. ناظم‌الشریعه از مدت‌ها پیش دغدغه جام رمضان را داشت و از همان زمان هم معلوم بود مقابل خواسته ملی‌پوشان کوتاه می‌آید.

حالا چند سوال مطرح است، اگر بازیکن مطرح تیم ملی در جام رمضان امارات دچار آسیب دیدگی شود چه کسی پاسخگو است؟ ناظم‌الشریعه می‌تواند اطمینان بدهد که مشکلی برای بازیکنان تیم ملی در ماه رمضان پیش نمی‌آید و کسی مصدوم نمی‌شود؟ نقش و وظیفه کمیته فوتسال در این بین چیست؟ آیا واقعا ارزش جام رمضان آن هم در کشوری که مشکلات سیاسی زیادی با کشور ما دارد بیشتر از تیم ملی و برنامه‌های آن است؟ اگر تیم ملی در جام جهانی ناکام ماند ناظم‌الشریعه این بهانه را نمی‌آورد که بازیکنانش را در اختیار نداشته؟

به هر حال ناظم‌الشریعه پیش از این هم نشان داده که علاقه زیادی به سرمربیگری تیم ملی دارد و همین مسئله هم باعث می‌شود که از خیلی برنامه‌هایش کوتاه باید و عقب نشینی کند تا به هر طریقی سرمربی تیم ملی بماند!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *