اقدامات بورس کالا برای راه اندازی بازار آتی قیر

23:00 - 04 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۵۰۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل بورس کالا گفت:بورس کالای ایران برای صادرات محصولات دیگر از قبیل سنگ آهن، مواد شیمیایی و همچنین کلیه گریدهای پی وی سی به بازار اندونزی از آمادگی برخوردار است.
به گزارش گروه اقتصاد ، حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به این نکته که اندونزی یکی از بزرگ‌ترین مصرف کنندگان قیر به شمار می‌رود، گفت: قیر ایران از جمله با کیفیت‌ترین قیرهای منطقه به شمار می‌رود و ایجاد سکوی مشترک معاملاتی در بازار سرمایه دو کشور مزایای متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به حذف واسطه‌ها، حفظ کیفیت اصلی قیر ایران به‌ واسطه حذف امکان دست‌کاری و اضافه کردن ناخالصی و کشف قیمت عادلانه و واقعی اشاره کرد.
 
وی در ادامه به اقدامات بورس کالا برای راه اندازی بازار آتی قیر اشاره کرد و گفت: بورس کالای ایران برای صادرات محصولات دیگر از قبیل سنگ آهن، مواد شیمیایی و همچنین کلیه گریدهای پی وی سی به بازار اندونزی از آمادگی برخوردار است. ضمن آنکه به‌واسطه انبارهایی که ایران در مناطق آزاد کشور دارد می‌تواند در مقابل، امکان فروش محصولات اندونزی را نیز در ایران فراهم کرده و از مزایای تبعی آن مانند امکان صدور گواهی سپرده کالایی هر دو طرف را بهره‌مند سازد.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *