سوم خرداد روز حماسه ساز تاریخ جنگ است/ مردم خرمشهر ثابت کردند که به آرمانهای انقلاب پایبندند

6:30 - 03 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۴۵۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سوم خرداد روز حماسه ساز انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.
علی اصغری//سوم خرداد روز حماسه ساز تاریخ جنگ است/ مردم خرمشهر ثابت کردند که به آرمانهای انقلاب پایبندندلطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره حماسه سه خرداد که مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر است، اظهار کرد: سوم خرداد روز حماسه انقلاب اسلامی است و نشان می دهد که پیروزی ما به بهترین شکل ممکن در مقابل  جبهه استکبار صورت گرفته و جمهوری اسلامی ایران توانسته است علی رغم محدودیت‌هایی که دشمنان برای آن در طی سالهای مختلف ایجاد کرده اند به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند.

وی افزود: رزمندگان ما توانستند در سه خرداد بدون داشتن امکانات و تنها بر پایه مقاومت و ایمان خود و پیروی از دستورات امام خمینی (ره) بر مشکلات فائق بیایند و بتوانند خرمشهر را از یوغ استکبار خارج کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم خرمشهر همیشه نسبت به آرمانهای امام و نظام پس از انقلاب پایبند بودند، تأکید کرد: مقاومت آنها در سوم خرداد در برابر رژیم مستکبر صدام ثابت کرد که آنها در پایبندی به انقلاب ثابت قدم هستند و از هیچ چیزی در این زمینه دریغ نمی کنند.

فروزنده تأکید کرد: ما باید نسبت به حفظ منزلت حماسه سازان خود در طول دفاع مقدس وارد عمل شویم و قدر آنها را بدانیم و به این نکته توجه کنیم که ایمان و استقامت رمز پیروزی آنها بوده و است.

وی تصریح کرد: متأسفانه امروزه در کشور شاهد تفکراتی هستیم که در صدد هستند در مقابل تفکر مقاومت ایستادگی کنند و آن را زیر سوال ببرند. روندی که به هیچ وجه در جامعه اسلامی ونظام جمهوری اسلامی ایران مقبولیت ندارد و نخواهد داشت.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مسئولان و ملت ایران باید بدانند که ایمان به خدا، استقامت و اطاعت از رهبری سه رکن مهمی است که بدون شک در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی تأثیر بسزایی خواهد داشت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *