تجلیل از کارگران بنیاد تعاون زندانیان

18:00 - 14 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۸۸۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌ها و رئیس هیأت اجرایی بنیاد تعاون استان اصفهان به همراه معاونین از پرسنل بنیاد تعاون با اهداء گل از تلاش‌ها و زحمات انجام گرفته در طی سال‌های گذشته قدردانی کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان، با حضور امیری مدیر کل زندان‌های استان اصفهان از کارگران شاغل در بنیاد تعاون زندانیان استان قدردانی شد.

رمضان امیری مدیرکل زندان‌ها و رئیس هیأت اجرایی بنیاد تعاون استان اصفهان به همراه معاونین به مناسبت روز کارگر از پرسنل بنیاد تعاون با اهداء گل از تلاش‌ها و زحمات انجام گرفته در طی سال های گذشته قدردانی کرد.

وی  در جمع مسئولین و کارکنان بنیاد تعاون گفت:در سال اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری گردید، وظیفه همه است که در راستای تقویت تولید و درآمدزایی برای کشور و خانواده‌های مددجویان گام برداریم.

امیری اظهارداشت: تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی طبق فرموده مقام معظم رهبری اقدام و عملی جدی را می‌طلبد که هر کسی در هر گوشه ای و زمنیه‌ای موظف به اجرای این فرمان است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در ادامه با اشاره به روز کارگر تلاش صادقانه و خدمت برای قشر آسیب پذیر را اجری دنیوی و اخروی بیان کرد و افزود: کار و تلاش در زندان برای حمایت از زندانی و خانواده وی نسبت به کار و تلاش دیگران در بیرون متفاوت است چرا که  توسعه اشتغال و کار برای این قشر موجب افزایش امنیت و سلامت جامعه خواهد بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *