رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گرامی‌ داشت ۱۲ معلمی كه در فاجعه منا به شهادت رسيدند

23:50 - 12 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۸۰۴۹
حوزه نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت به مناسب هفته معلم، ياد ۱۲ معلمی كه در اين فاجعه به شهادت رسیدند را گرامي می دارد.

به گزارش گروه جامعه ، شهید امیدعلی‌ رازقی از جمله معلمانی بود كه در سن ۴۸ سالگی در عید قربان در سرزمین منا به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی از استان مازندران و شهر بابل به حج تمتع اعزام شده بود.

خانم آمنه آقنیز از دیگر معلمان شهید بود كه در سن ۴۶ سالگی در فاجعه منا به شهادت رسید. وی اهل استان گلستان شهر گنبد بود.

عبداله ایكدری، ۴۷ ساله و خانم حمیده ایازی، ۴۴ ساله از استان گلستان از شهرگنبد كاووس به حج اعزام شده بودند كه این دو معلم شهید نیز نامشان در فهرست شهدای منا به ثبت رسیده است.

عباس معلمی اوره، ۳۵ ساله از شهرضا اصفهان، محمدرضا كارگر ۵۴ ساله از یزد، هادی ذاكری ۴۹ ساله از خراسان، محمدرضا حاجتمند ۵۱ ساله از نیشابور، مصطفى تودویى ۵۰ ساله از الیگودرز، ناصر قربان نیا از قم، حسین كرابى ۴۷ ساله از اسفراین و بهرام مهدیان دهكردیاز چهار محال و بختیاری از دیگر معلمای شهید بودند كه در فاجعه منا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گفتنی است، براساس آمار ثبت شده تنها این دوازده تن نامشان به عنوان معلم، جهت اعزام به حج تمتع به ثبت رسیده بود، ولی ممكن است كه برخی دیگر از عزیزان شهید كه نامشان به عنوان بازنشسته در سامانه اعزام به ثبت رسیده بود، نیز از جمله معلمان شهید بوده باشند كه یاد و نام آن عزیزان را گرامی می داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *