حافظ قرمز پوش شد/ ریزش 30 واحدی شاخص کل

12:50 - 12 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۸۷۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
در معاملات بازار سرمایه امروز تعداد یک هزار و 307 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 538 میلیون و 553 هزار ریال در بیش از 92 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
به گزارش ، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات دومین روز هفته 30 واحد ریزش کرد و در کانال 78 هزار و 384 واحدی رسید.
 
در معاملات امروز تعداد یک هزار و 307 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 538 میلیون و 553 هزار ریال در بیش از 92 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
علاوه بر این کلیه شاخص ها با روند منفی روبرو شدند و تنها شاخص بازار دوم، شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) و شاخص(هم وزن) رشد را تجربه کردند.
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه خودرویی ها ایران خودرو، ایران خودرو دیزل با روندصعودی و نمادهای سایپا دیزل، سرمایه گذاری رنا، با روند منفی در گروه بانکی ها بانک ملت با روند منفی، پالایش نفت بندر عباس با سیر نزولی به کار خود پایان دادند.
 
معاملات بازار فرابورس:
 
در معاملات بازار فرابورس آیفکس 2 واحد رشد کرد  و به کانال 802 واحدی رسید.
 
در معاملات بازار فرابورس تعداد 305 هزار و 972 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 16 میلیون و 930 هزار ریال در بیش از 24 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز بانک دی، پالایش نفت تهران، سرمایه گذاری مسکن تهران، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، س.توسعه و عمران استان کرمان با روند نزولی و نمادهای پالایش نفت لاوان، بانک حکمت ایرانیان با سیرصعودی به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *