رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور از زندان دشتستان

14:20 - 10 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۰۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تشکریان مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندا‌نهای کشور به همراه حیدری مدیرکل زندان‌های استان بوشهر و هیئت همراه از زندان دشتستان بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان بوشهر، مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور از زندان دشتستان بازدید کرد.
تشکریان مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندا‌نهای کشور به همراه حیدری مدیرکل زندان‌های استان بوشهر و هیئت همراه از زندان دشتستان بازدید کردند.
در این بازدید تشکریان ابتدا از آشپزخانه، انبار مواد غذایی، سامانه فاضلاب، جمع آوری، تفکیک و امحاء زباله، آسایشگاه سربازان وظیفه و دیگر اماکن در پوسته خارجی و در پوسته داخلی نیز از بهداری، اندرزگاه‌ها، بوفه و فروشگاه‌های زندان بازدید بعمل آورد.
حیدری مدیرکل زندان‌های استان بوشهر ابتدا گزارشی از وضعیت بهداشتی و درمانی زندان دشتستان ارائه و یادآورشد: تلاش مسئولین زندان دشتستان همواره بر این است تا به بهترین وجه موارد بهداشتی رعایت و مسائل در مانی نیز مورد توجه خاص قرار گیرد تا سلامت مجموعه زندان تأمین گردد که این تلاش صادقانه حمایت مسئولین در استان بوشهر را نیز عقبه خود دارد.
اوستاد رئیس زندان دشتستان پس از خوشامد گویی ضمن توضیحاتی در خصوص نحوه ی عملکرد واحد بهداشت و درمان زندان که در عین کمبودها و تلاش بی وقفه خدمات رسانی را سر لوحه کار خویش قرار داده اند گفت: نیروهای خدوم بهداشت و درمان در این زندان بدون لحظه ای درنگ در طول شبانه روز به اجرای وظایف و تأمین امنیت و سلامت روانی و جسمانی زندانیان و زندانبانان و پاکیزگی محیط زندان می‌پردازند.
تشکریان در حاشیه این بازدید گفت: هدف عالی سازمان، سلامت است که بخش وسیعی از سلامت در حوزه بهداشت و درمان تعریف شده است.
وی ادامه داد: زندان محیطی دارای محدودیت است که این محدودیت‌ها طرفینی است و اجرای کار و ارائه خدمات را بطور طبیعی دچار کندی مزمن می‌کند ولی کارکنان خاصه در این بخش با نادیده گرفتن زمان در طول شبانه روز و بدون وقفه  اول آماده و حاضر و سپس مشغول درمان نیازمندان و مراجعه کنندگان هستند و هر کنشی را بلا درنگ با واکنشی در خور و به موقع پاسخ می‌دهند.
تشکریان وضعیت بهداشتی و درمانی زندان دشتستان را با توجه به امکانات فضای وسیع زندان و جمعیت کیفری مطلوب ارزیابی و از مسئولین زندان در  شهرستان دشتستان تقدیر کرد.
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور گفت: آنچه رادراین بازدید مشاهده کردم در زندان برازجان رعایت تمام موارد بهداشت و درمان بود که این امر جز با برنامه ریزی ونظارت دقیق حاصل نمی‌شود که جای تقدیر و تشکر فراوان از مدیرکل زندان‌های استان بوشهر  ومجموعه همکارانشان دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *