سهم 102 میلیارد مترمکعب گاز مجتمع گاز پارس جنوبی

5:55 - 09 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۵۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی پارسال بیش از 102 میلیارد و 229 میلیون مترمکعب گاز را فرآورش کرده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 21 درصد افزایش داشته است.
به گزارش گروه اقتصاد ، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگو با شانا گفت: پارسال در مجموع 123 میلیارد و 552 میلیون مترمکعب گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی برداشت شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 15 درصد افزایش داشته است.
 
مسعود حسنی با اشاره به کاهش زمان تعمیرات اساسی این شرکت در سال گذشته افزود: با کاهش زمان تعمیرات اساسی در سال گذشته بیش از دو میلیارد و 458 میلیون مترمکعب به تولید این مجتمع افزوده شده است.
 
به گفته وی، کاهش زمان تعمیرات اساسی و در پی آن افزایش تولید گاز، بیش از 280 میلیون دلار به درآمدهای این شرکت افزوده است.
 
حسنی در ادامه با بیان این که چشم انداز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در افق 1404، «سرآمد در عملیات، رقابت در تراز جهانی» ترسیم شده است، افزود: ماموریت این شرکت ارزش آفرینی حداکثری از منابع گازی منطقه از طریق پالایش گاز طبیعی و تولید محصولات جانبی همراه با توسعه خدمات فنی دانش محور است.
 
وی در ادامه به شاخصهای عملیاتی این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی پارسال، 99,6 درصد قابلیت اطمینان، 98.26 درصد قابلیت دسترسی و 99.25 درصد قابلیت اثربخشی را در کارنامه خود ثبت کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *