تیم «سیاوش» تا سالیان سال در یادها خواهد ماند/ به دنبال بازی شرافتمندانه مقابل پرسپولیس هستیم

6:00 - 28 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۹۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر امسال هم در لیگ نمانیم، مردم تا سالیان سال، تیم «سیاوش» را به خاطر خواهند داشت.
سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در واقع کدام بازی ما بد بوده است؟ در تمام دیدار‌های ما بازیکنان جوان تیم خوب ظاهر شدند و دلم برای این تیم می‌سوزد.

وی ادامه داد:  اشتباهات سهوی داوری به استقلال اهواز ضربه زیادی زده است. داوران اگر به قول خودشان زاویه دیدشان خوب بود، می‌توانستیم امتیازات بیشتری داشته باشیم و حداقل با امتیازات بیشتری در رتبه‌های پایین جدول باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: در واقع استقلال اهواز مظلوم واقع شده است. در بازی این هفته، خود سپاهانی‌ها باورشان نمی‌شد به بازیکنانم دستور محتاط بازی کردن را بدهم تا برای دیدار با پرسپولیس محروم نشوند.

بختیاری‌زاده در خصوص بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ به دنبال بازی
شرافتمندانه مقابل پرسپولیس هستیم. این دیدار در سرنوشت قهرمانی تاثیر زیادی دارد و می‌خواهیم نقش ما در شرافت لیگ پررنگ باشد.

وی در پایان گفت: من به جوانان تیمم اعتقاد زیادی دارم و به نظرم آنها آینده فوتبال خوزستان هستند. اگر امسال هم در لیگ نمانیم، مردم تا سالیان سال، تیم «سیاوش» را به خاطر خواهند داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *