سرقت از 100 نوجوان شمال شهری توسط سه سارق/ سردسته باند به زور همدستانش را به سرقت می برد

14:54 - 27 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۸۰۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سه سارق که از نوجوانان شمال شهر سرقت و زورگیری می کردند،سرانجام شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، یک شنبه هفته گذشته زن میانسالی در تماس با پلیس آنها را در جریان زورگیری از پسر 12 ساله خود قرار داد.

دقایقی بعد با حضور ماموران کلانتری گاندی در حوالی میدان ونک زن جوان در شکایت اش به ماموران گفت: پسر 12 ساله ام به نام ایلیا هر روز حوالی ظهر از مدرسه به خانه باز می گردد.چند دقیقه قبل او زنگ خانه را به صدا درآورد که من متوجه سروصدای زیادی جلوی در شدم و بلافاصله خیابان آمدم وقتی به پایین رسیدم  پسرم با لباس های خاکی روی زمین افتاده بود از او در مورد این حادثه سوال کردم که او اعلام کرد مورد زورگیری قرار گرفتم.

در ادامه ایلیا در مورد نحوه زورگیری گفت: وقتی از سرویس مدرسه پیاده شدم زنگ خانه را به صدا درآوردم اما سه پسر جوان با فحاشی به سمت من حمله کردند و پول ها و کوله پشتی ام را با خود بردند آنها سوا موتور سیکلت مشکی رنگ بودند با اعلام این شکایت با توجه به اینکه چندین سرقت و زورگیری دیگر نیز از نوجوانان در محدوده کلانتری گاندی رخ داده بود ایلیا همراه مادرش سوار خودروی پلیس شده و ماموران اقدام به گشت زنی در محل کردند.دقایقی بعد سه جوان موتور سوار در حالی که قصد داشتند از نوجوان دیگری سرقت کنند توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

 با انتقال سه پسر جوان به پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر از آنها به نام های غلام و مراد سابقه دار هستند و پسر 16 ساله ای بنام میلاد که همراه آنان بود سابقه کیفری ندارد.

سرقت از 100 نوجوان شمال شهری توسط سه سارق/ سردسته باند به زور همدستانش را به سرقت می برد

روز چهارشنبه با انتقال سه متهم به دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات از آنها آغاز شد دو پسر سابقه دار مدعی بودند که همدیگر را نمی شناسد و به عنوان مسافر سوار موتور میلاد شدند.در حالی که سه پسر جوان منکر سرقت شده بودند پس از روبرو شدن با ایلیا لب به اعتراف گشودن و این بار اعتراف کردند سه بار به همراه مراد و به زور دست به سرقت زده اند.

میلاد نوجوان 16 ساله به بازپرس پرونده گفت: مراد بچه محله ما بود. او ما را به زور به سرقت می برد و اگر به حرفش گوش نمی دادیم تهدید می کرد ما را کتک می زند.  با اعترافات پسر نوجوان سرانجام میلاد لب به اعتراف گشود و گفت: با تهدید نوجوانان از آنها سرقت می کردم بیشتر سرقت هایم را در شمال شرق انجام داده ایم و تاکنون نزدیک به 100بارسرقت کردم.

با اعترافات متهمان بازپرس پرونده دستور بازداشت هر سه متهم را  برای تحقیقات بیشتر صادر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *