ویتوریا: هواداران درک می‌کنند که متحد هستیم

11:32 - 26 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۳۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال بنفیکا گفت: دوست داشتیم در لیگ قهرمانان بمانیم، در تمام مدت حضورمان در این رقابت‌ها بازی‌های خوبی ارائه کردیم
به گزارش گروه ورزشی ، روی ویتوریا سرمربی بنفیکا در واکنش به تساوی 2 بر 2 تیمش در خانه برابر بایرن‌مونیخ و حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: می‌خواستیم بازی را ببریم و اگرچه این به هدف‌مان نرسیدیم اما باید نکات مثبت این بازی را ببینیم. ما دو بازی فوق‌العاده را برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا انجام دادیم. ما تا آخرین دقیقه جنگیدیم و همیشه به توانایی‌های فوتبالی‌مان ایمان داشتیم.

وی ادامه داد: بنفیکا به سایر تیم‌های اروپایی نشان داد که چه توانایی‌هایی دارد. ما اوقات لذت‌بخشی را سپری می‌کنیم. پس از آنکه 5 هزار هوادارمان به مونیخ آمدند، این بار هم یک استادیوم پر از تماشاگر حامی ما بود و این مایه افتخار ماست. هواداران درک می‌کنند که متحد هستیم و آنها می‌خواهند که حامی ما باشند. بود و نبود آنها واقعاً تأثیرگذار است.

سرمربی بنفیکا در پایان گفت : دوست داشتیم در لیگ قهرمانان بمانیم، در تمام مدت حضورمان در این رقابت‌ها بازی‌های خوبی ارائه کردیم اما برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا کم آوردیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *