دستگیری مرد میانسال به خاطر ایجاد مزاحمت برای مادر و دختر در تلگرام

11:25 - 18 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۶۷۸۸
کارآگاهان پلیس فتا فردی را که از طریق عضویت در یک شبکه اجتماعی برای یک مادر و دختر ایجاد مزاحمت می کرد،شناسایی و دستگیر کردند.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس فتا استان یزد در این باره گفت: چندی پیش  یک خانم با در دست داشتن شکایت قضائی به این پلیس مراجعه و از فرد ناشناسی در خصوص ایجاد مزاحمت در فضای مجازی اعلام شکایت کرد.

زن جوان  به افسر پرونده گفت: مدت بسیار زیادی است که فرد ناشناسی از طریق شبکه های اجتماعی تلفن همراه برای من و دخترم ایجاد مزاحمت می کند و جدیدا با ارسال تصاویر زشت و مستهجن به گوشی های تلفن همراه من و اقوامم برای من ایجاد دردسر کرده است.

سرهنگ رضایی گفت: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، شماره تلفن همراه متهم را ردیابی کرده و موفق به شناسایی محل اختفای وی شدند.

رضایی ادامه داد: ماموران پلیس فتا در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم 45 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی انجام شده از محل اختفای وی، یک دستگاه گوشی تلفن همراه که متهم از آن طریق برای این خانواده ایجاد مزاحمت می کرد کشف کردند.

وی افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت، زمین خواری و .. است در بازجویی های اداره پلیس به نصب یکی از نرم افزارهای تلفن همراه و عضویت در آن و ایجاد مزاحمت برای شاکی و دخترش اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: متهم روانه زندان شد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *