رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اینستاگرام قابلیت Discover را در نسخه وب فعال کرد

16:30 - 10 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۳۶۸۴
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
اینستاگرام که یکی از زیر شاخه‌های فیس‌بوک است به تازگی قابلیت دیسکاور را در نسخه وب خود قرار داده است، این آیکون قطب‌نما شکل به شما کمک می‌کند دیگر کاربران این شبکه اجتماعی را کشف کنید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، اینستاگرام که یکی از زیر شاخه‌های فیس‌بوک است به تازگی قابلیت دیسکاور را در نسخه وب خود قرار داده است، این آیکون قطب‌نما شکل به شما کمک می‌کند دیگر کاربران این شبکه اجتماعی را کشف کنید؛ این آیکون را می‌توانید در گوشه بالا، سمت راست صفحه در نسخه وب اینستاگرام (http://instagram.com) پیدا کنید؛ هنگامی که شما روی این آیکون کلیک کنید وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید اکانت دیگر کاربران را مشاهده و سه تصویری که به تازگی آپلود کرده‌اند را ببینید.

در کنار این آیکون، تب نوتیفیکیشن قرار دارد که اوایل هفته به این سرویس افزوده شده بود، حضور این قابلیت‌ها در نسخه وب اینستاگرام می‌تواند به کامل‌تر شدن این سرویس تحت وب کمک کند و توجه مدیران اینستاگرام به نسخه وب را نشان می‌دهد اما نسخه وب اینستاگرام هنوز هم برای کامل شدن راه زیادی دارد زیرا در این سرویس یکی از اصلی‌ترین کارهای نسخه موبایل، یعنی بارگذاری تصاویر وجود ندارد.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع:
آی تی رسان


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *