بازدید از رستوران‌های زنجان به منظور اجرای طرح ویژه نوروزی

18:00 - 08 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۳۱۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از برگزاری طرح ویژه نوروز در این استان و برخورد قاطع با متخلفان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از رستوران های استان اظهار داشت: این طرح با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این طرح از همه رستورانها و مراکز بزرگ عرضه مواد غذایی بازرسی کامل و سرزده به عمل آمد و  تمامی نرخ نامه‌های عرضه مواد غذایی رستوران ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: درصورت احراز تخلف، پرونده‌ها برای اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال می‌شود و تعزیرات حکومتی استان زنجان با هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به جریمه یک میلیارد و 363 میلیون ریالی قاچاقچیان نیز اشاره کرد و گفت: متخلفان برای تشکیل پرونده به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل معرفی و شعبه مربوطه اقدام به تشکیل تعداد 5 پرونده کرد.

وی افزود: با بررسیهای به عمل آمده مشخص شد که متخلفان مجوزهای گمرکی جهت ورود کالا به داخل کشور را نداشته و قاچاق بودن کالاها محرز شد.

ممیزی عنوان کرد: بر این اساس و پس از سیر مراحل قانونی، عاملان قاچاق علاوه بر امحای برخی کالاهای مکشوفه و ضبط کالاها به نفع دولت، جمعا به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و 363 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

این محموله شامل 23995 عدد استارت مهتابی، 6455 عدد لامپ کم مصرف و 100 وات، 11187 عدد فیش تلویزیون و 1200 عدد دوشاخ چراغ خواب، 900 بسته دستمال کاغذی، 1200 عدد انواع شامپو به همراه 600 ثوب البسه بود که در محورهای مواصلاتی استان زنجان کشف و ضبط شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *