انقلاب اسلامی هر روز ابعاد وسیع‌تری می‌یابد

10:22 - 28 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۱۰۳۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هر روزی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی گذشته انقلاب ابعاد وسیع‌تری به خود گرفته است و همچنان ادامه دارد.
انقلاب اسلامی هر روز ابعاد وسیع‌تری می‌یابدبه گزارش گروه سیاسی ، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور که در خرمشهر برگزار شد، درباره نقش جوانان در آغاز جنگ تحمیلی اظهار داشت: جوانان ما در سخت‌ترین شرایطی که دشمنان انقلاب فراهم کردند، حاضر شده و باور کردند حاضر شدن آنها برای امری مقدس و یک تکلیف الهی است.

وی ادامه داد: سال‌های طولانی از جنگ گذشته است؛ ولی به لحاظ تقدسی که در حرکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وجود داشت، هر سال از سال قبل جلوه و اثر شهدا بیشتر هویدا می‌شود.

فرمانده ندسا درباره حضور جوانان در راهیان نور نیز گفت: جوانانی بی شماری که در آن دوران حضور نداشتند عمل‌شان و کلام‌شان به مثابه کسانی است که در جبهه‌ها حضور داشتند. مگر در دنیا کم جنگ اتفاق افتاده است؟ در کدام جنگ جلوه‌هایی مثل دفاع مقدس سراغ داریم؟ الان شهدای ما بعد از سال‌ها مفقود بودن وقتی به وطن بازمی‌گردند، غوغایی به پا می شود؛ در حالی که وقتی جنازه‌های عراقی‌ها به کشورشان برگردانده می‌شود با وجودی که رژیم بعث عراق دیگر وجود ندارد، اتفاقی در آنجا نمی‌افتد، و این به خاطر برکتی است که در وجود شهداست.

سردار فدوی در ادامه اظهار داشت: این همان نقطه عطفی است که نور و حیات به‌وجود می‌آورد. آنچه پیامبر آورد و امام خمینی(ره) آن را احیا کرد توجه به امام زمان و معاد است؛ جلوه‌ای که در دل به‌وجود می آید در زبان و عمل نمود پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: حدود 37 سال است که مشکلاتی برای انقلاب به‌وجود آمده و جوانان ما با جان و خون محک خورده‌اند و این شهدا روسفید از این محک خوردن هستند. هر روزی که از زمان پیروزی انقلاب گذشته انقلاب ابعاد وسیع‌تری به خود گرفته است و همچنان ادامه دارد در عراق سوریه یمن روند انقلاب اسلامی برقرار است.

فرمانده نیروی دریای سپاه تصریح کرد: حق و باطل امکان ندارد در کنار هم قرار بگیرند. دشمنان حق اگر بتوانند بر حق پیروز بشوند آن را به روز دیگری موکول نمی‌کنند. نشانه اینکه روال حق برقرار است، این است که علی‌رغم همه دشمنی‌ها بر قدرت ایران افزوده‌تر می‌شود. سالها این روال برقرار است که آن را روال بازدارنده می گویند. دشمن برای همین دست به اقدام نمی زند و برای همین اول سراغ مجموعه هایی می رود که اتصال به انقلاب اسلامی دارد؛ مثل حزب الله و یمن و سوریه؛ چرا که آنها تحت تاثیر انقلاب هستند. دشمن می خواهد آنها را از سر راه بردارد تا راهش برای ضربه زدن به انقلاب هموار شود؛ اما با شکست مواجه شده است.

سردار فدوی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش با مردم یمن می‌جنگند و پیشانی این حرکت عربستان سعودی است؛ مثل جنگی که به ما تحمیل شد و پیشانی آن ارتش عراق بود. چه علتی در انقلاب وجود دارد که قادر است تمام نقشه‌ها را دنیا را به هم بریزد؛ آن را شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فریاد زدند و تثبیت کردند. شکر خدا جوانانی که نه امام(ره) و نه شهدا را دیده اند همان روالی را دارند که شهدا داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *