35 میلیارد دلار پروژه در کرمان آماده سرمایه‌گذاری است

23:40 - 26 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۵۲۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار کرمان گفت: 35 میلیارد دلار پروژه در استان کرمان در بخش‌های مختلف آماده سرمایه‌گذاری است.
35 میلیارد دلار پروژه در کرمان آماده سرمایه‌گذاری است
به گزارش گروه سیاسی ، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با سرمایه‌گذار آلمانی در محل دفتر استاندار اظهار داشت: در شرایط پس از تحریم کمپانی‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به سابقه فعالیت شرکت آلمانی اتوترک در استان کرمان، بیان داشت: انتظار می‌رود، شرکتی که در شرایط تحریم فعالیت اقتصادی خوبی در استان کرمان داشته است، بعد از تحریم هم علاوه بر سرمایه‌گذاری در استان دیگر سرمایه‌گذاران را هم برای حضور در استان کرمان ترغیب کند.

استاندار کرمان ادامه داد: 35 میلیارد دلار پروژه در استان کرمان در بخش‌های مختلف آماده سرمایه‌گذاری است و شرایط خوبی در استان برای سرمایه‌گذاری فراهم شده و تاکنون شرکت‌های بسیاری مانند شرکت‌های ژاپنی و ایتالیایی در استان کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند و شرط آن استفاده از فاینانس است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه دولت در برنامه ششم توسعه بخش عمده‌ای از فاینانس‌ها را بر عهده شرکت‌ها قرار داده است، افزود: یک شرکت فولادی در استان کرمان فعال است که از فاینانس یک میلیارد و 200 میلیون دلاری شرکت چینی استفاده کرده است و سالانه تمدید می‌شود و این شرکت منتظر تسهیلات و ضمانت‌های بانک مرکزی نمانده است.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *