استیماچ: برای پیروزی شایسته‌تر بودیم/ هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم

18:16 - 20 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۳۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توان گفت که ما برای پیروز شدن کمی بهتر و لایق‌تر بودیم.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، ایگور استیماچ در نشست خبری بعد از بازی با سیاه‌جامگان اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که جلو برویم البته هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم.

وی افزود: برای من خیلی مهم بود که این بازی را با پیروزی پشت سربگذاریم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا فشار زیادی روی تیم بود و به همین دلیل امروز با آمادگی کامل واردبازی نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: از انجا که امروز امادگی کامل برای بازی نداشتیم در سیستم تیم تغییراتی ایجاد کردیم تا گل نخوریم  و تیم سیاه جامگان برایمان فضا ایجاد کرد و توانستیم به دروازه آنها نزدیک شویم.

استیماچ اظهار داشت: شاید مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود اما با موقعیت‌هایی که شیمبا از دست داد، می‌توان گفت که ما کمی بهتر و لایق‌تر بودیم.

وی در مورد اینکه بازی با سیاه‌جامگان دومین پیروزی او در لیگ برتر بوده‌ عنوان کرد: هرچند خیلی پیروز نشده‌ایم اما در بسیاری از بازی‌ها حقمان برد بود ولی متاسفانه به دلایل خاصی موفق به برد نشدیم. امروز یک برد واقعا خوب کسب کردیم البته فوتبال همین است و آنچه اهمیت دارد، این است که در این مدت میانگین سنی تیم را سه چهار سال پایین آوردم.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *