عزت نفس کارکنان از مهمترین ارکان برای خدمت صادقانه است

3:47 - 08 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۰۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه ستاد کاهش پیشگیری و کاهش آسیب زندانهای استان در زندان ایرانشهر تشکیل شد .
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندانهای سیستان و بلوچستان، معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان در جلسه ستاد کاهش پیشگیری و کاهش آسیب زندان های استان عزت نفس کارکنان را از مهم ترین ارکان برای خدمت صادقانه عنوان کرد.

سلیمانی با مثبت ارزیابی کردن  ظرفیتهای موجود در زندان ایرانشهراظهارکرد: عزت نفس کارکنان از مهمترین ارکان برای خدمت صادقانه است و اگر کارکنان در امور محوله قرب الهی داشته باشند و تقوا پیشه کنند خداوند یاریگر آنان خواهد بود.

 سرابندی رئیس اداره زندان ایرانشهر نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد زندان گفت:موضوع پیشگیری و کاهش آسیب در زندانها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و پیگیری برنامه های کاهش آسیب در زندانها موجب توسعه کمی و کیفی فعالیت اجرایی زندان و ترویج اقدامات شاخص در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان خواهد بود .

عبدالوند رییس اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای استان نیز با اشاره به ارزیابی عملکرد زندان ایرانشهر در راستای فعالیتهای فرهنگی و تربیتی پرداخت و همراهی پرتلاش گروههای  نمایش و تواشیح مددجویان این زندان با کاروان انقلاب اعزامی از زندانهای استان را قابل تقدیر دانست.

حجت الاسلام جهانتیغی دبیر ستاد اقامه نماز زندان های استان نیز در جمع مددجویان از ترویج فرهنگ نماز بین مددجویان و برخورداری از نعمات ذکر و عبادت برای فاعلین این امر و فریضه الهی سخن گفت و  برگزاری نمازهای جماعت یومیه ،کلاسهای آموزشی احکام و قرآن و فعالیتهای هنری بخصوص در زمینه تئاتر و طنز را نقطه قوت این زندان دانست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *