ارتباط مستقیمی بین اقتدار ملی و مشارکت مردم در انتخابات برقرار است

9:55 - 07 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۶۷۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
دهقان گفت: به طور طبیعی وقتی مردم پای ارزش‌ها و انقلاب خود باشند ضریب امنیتی کشور هم بالا می رود و ارتباط مستقیمی بین اقتدار و امنیت ملی و مشارکت مردم درانتخابات وجود دارد.
ارتباط مستقیمی بین اقتدار ملی و مشارکت مردم در انتخابات برقرار استبه گزارش خبرنگار سیاسی ، حسین دهقان پس از انداختن رای خود به داخل صندوق در شعبه اخذ رای امامزاده صالح (ع) در ارتباط با مقوله دفاع و انتخابات گفت: مردم در آغازین ساعات انتخابات در محل اخذ رای حضور پیدا کرده اند، طبیعتا به میزانی که ملت بزرگ در صحنه های تعیین سرنوشت حضور پیدا می کنند در اصل اعتماد ، اعتقاد و پایمردیشان را نسبت به انقلاب، اصول و ارزشهای آن به رخ دشمن می کشند.

وی ادامه داد: وقتی ملت یکپارچه و منسجم پای ارزشها و انقلاب خود باشند طبیعتا ضریب امنیت دفاعی کشور هم بالا می رود و ارتباط مستقیمی بین اقتدار ملی و امنیت ملی و حضور و مشارکت مردم درانتخابات وجود دارد.

وزیر دفاع در پایان گفت: مردم آمده اند از خود ، نظام ، ارزش ها ، اعتقادات وهویتشان دفاع کنند و به دشمن نشان دهند که پای همه این ارزش ها ایستاده اند و به طور طبیعی این امریاس دشمنان را در پی دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *