ارائه گزارش آلودگی هوا تا پایان اسفند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده بورسیه‌ها

10:27 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۸۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی سراج در ارتباط با آخرین وضعیت گزارش سازمان‌ بازرسی در رابطه به آلودگی هوا گفت: گزارشی به روسای سه قوه ارسال کردیم، 11 ارگان دخیل بودند که اظهارات آن ها را اخذ و انشالله تا آخر اسفند جمع بندی آن را ارائه می دهیم.
ارائه گزارش آلودگی هوا تا پایان اسفند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده بورسیه‌هابه گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با بررسی وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: گزارشی به روسای سه قوه ارسال کردیم، 11 ارگان دخیل بودند، اظهارات آن ها را اخذ و انشالله تا آخر اسفند جمع بندی آن را ارائه می دهیم.

وی در خصوص ورود سازمان بازرسی به بورسیه های دانشجویی گفت: با وزیر و معاونین مربوطه جلسه داشتیم آن ها قوه داده اند که مسایل را حل و فصل کنند. ما نیز اقدامات لازم را انجام داده ایم و انشالله قبل از بررسی در دادگاه این مسایل حل خواهد شد.

سراج در ارتباط با ورود سازمان بازرسی به پرونده دفن سیب زمینی در شیراز اظهارکرد: سازمان بازرسی به این قضیه ورود کرده اما گزارش آن هنوز تکمیل نشده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طی دو هفته گذشته با زنگنه (وزیر نفت) در رابطه با قراردادهای نفتی جلسه ای برگزار کردید. ایا این جلسه مجددا تکرار و نتایج آن بررسی شده است؟ گفت: در دو موضوع اختلاف وجود داشت که قرار شد دو کمیسیون تشکیل شود که در این هفته برگزار می شود ونتایج نهایی آن را به روسای قوا اعلام خواهیم کرد.

سراج در پایان در ارتباط با برنامه سازمان بازرسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری اظهارکرد: آخرین دستورکار مربوط به مؤسسات پولی است که آن را بررسی کردیم و بانک مرکزی گزارش کاملی از آن دادند و کمیسیون های تخصصی بر روی این موضوع کار می کنند و در مورد زمین خواری نیز به صورت مستمر در دستورکار ما قرار دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *