ایران با سلاح دموکراسی آمریکا را مورد هدف قرارداده است/ در لیست ائتلاف اصولگرایان زنان شاخصی حضور دارند

17:08 - 02 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۶۴۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان وی با بیان اینکه در لیست ائتلاف اصولگرایان زنان شاخصی حضور دارند خاطر نشان کرد:نامزد های خانم ائتلاف اصولگرایان زنان فعالی در عرصه اجتماعی سیاسی و مسائل دیگر هستند لذا امیدوار هستیم بانوان کشور به آنها اعتماد کرده و زمینه حضور آنها در انتخابات را فراهم کنند.
ایران با سلاح دموکراسی آمریکا را مورد هدف قرارداده است/ در لیست ائتلاف اصولگرایان زنان شاخصی حضور دارند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان با اشاره به اینکه انتخابات در کشور ما یک نعمت است گفت: وجود آزادی بیان و وسعت فعالیت های احزاب و تشکل های سیاسی نشان میدهد که جمهوری اسلامی در بحث انتخابات و تحقق مردم سالاری به بهترین شکل ممکن عمل کرده است.

وی تاکید کرد: در تاریخ ایران و پس از انقلاب مشروطه و تشکیل مجلس این موضوع به خوبی روشن که مجلس از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم ارزش بسیاری برای آن قائل هستند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه در دوره پهلوی فرصت نمایندگان درباره  کشورهای غربی انتخاب می شد تصریح کرد: اولین شعار انقلاب اسلامی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود یعنی ماهیتی که در آن وابستگی به عناصر غرب به هیچ وجه وجود نداشت.

حداد عادل تاکید کرد: جنب و جوش ملت ایران در عرصه های مختلف سبب شناخته شدن ما شد که در این مسیر بهترین شکل احراز هویت سیاسی انتخابات است که ما همیشه در آن سرافراز بودیم.

نامزد دهمین دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور ایران با مردم سالاری دینی الگویی از دموکراسی دینی را ارائه داد که این موضوع در قالب گفتمان غرب نمی گنجد.

حدادعادل با اشاره به اینکه آمریکایی همواره شعار نفع سلطه و دموکراسی را سر میدهند اظهار کرد: ایران کاری کرد، این سلاح از دست آمریکایی ها گرفته شود.

 وی تاکید کرد: ایران با سلاح دموکراسی امروز آمریکا را مورد هدف قرار داده است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: ایران بعد از انقلاب به الگویی برای جهانیان در عرصه مردم سالاری تبدیل شده از این رو بانوان کشورمان نباید از نقش خود در پای صندوق های رای غافل شوند.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهانیان از حضور زنان در پای صندوق های رای الگو گرفتند تاکید کرد: انتخابات مجلس را باید مهم بدانیم زیرا مجلس یک ملت کوچک و قبل تپنده کشور است.

 حداد عادل خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر فرهنگ غربی به خصوص در حوزه زنان و در نشر بی حجابی در کشور گسترش پیدا کرده است لذا انتظار می رود زنان در این حوزه دقت عمل بیشتری را به کار ببندند.

وی افزود: تمدن غربی که در حوزه زنان از سوی کشورهای غربی مطرح می شود و دوران پهلوی در کشورمان رشد و گسترش پیدا کرد هیچ گاه مورد قبول ما نیست و نخواهد بود.

حداد عادل خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک راهی  برای جایگاه زنان مسلمان تعریف کرده از این رو ما نمی خواهیم که زنانی به مانند 100 سال پیش داشته باشیم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: الگوی ما در جامعه ایرانی حضرت زهرا و حضرت زینب هستند و  زنان ما نیز بر اساس این اسوه ها باید حرکت کنند.

وی با بیان اینکه در لیست ائتلاف اصولگرایان زنان شاخصی حضور دارند خاطر نشان کرد:نامزد های خانم ائتلاف اصولگرایان زنان فعالی در عرصه اجتماعی سیاسی و مسائل دیگر هستند لذا امیدوار هستیم بانوان  کشور به آنها اعتماد کرده و زمینه حضور آنها در انتخابات را فراهم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این بانوان قصد دارند با اصلاح قوانین زنان، بارمسئولیتی به درستی در جامعه ایفا کنند و امیدواریم در این مسیر موفق باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *