اجرای طرح خدمات الزامی عمومی در مناطق روستایی با جدیت پیگیری می شود

8:00 - 01 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۷۵۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وضعیت اجرای طرح خدمات عمومی الزامی (USO) در روستاها و مناطق دورافتاده سراسر کشور در دوازدهمین جلسه کمیسیون فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بررسی شد.
به گزارش گروه اقتصاد ،، علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه ای که با حضور قائم مقام، معاونان، برخی از مدیران ستادی و مدیران کل مناطق رگولاتوری و پیمانکار اجرای این طرح برگزار شد، گفت: اجرای طرح خدمات الزامی عمومی با توجه به توسعه روزافزون آی سی تی و الزام ایجاد زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات، در مناطق روستایی با جدیت پیگیری می شود و مدیران مناطق سازمان در استانهای مختلف بر اجرای مطلوب آن نظارت می کنند.

وی افزود: بسیاری از امور با توجه به افزایش حجم کار و در راستای سیاست تمرکززدایی، در حوزه بسترسازی و نظارت بر ارائه خدمات با کیفیت در بخش آی.سی.تی باید به اداره های کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مناطق واگذار شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: اداره های کل تنظیم مقررات مناطق 9 گانه به عنوان بازوی اجرایی رگولاتوری در سراسر کشور مسئولیت انجام وظایف را به عهده دارند و طرح ایجاد رگولاتوری منطقه ای نیز در حال حاضر با هدف انجام مطلوبتر فعالیتها پیگیری می شود.

طرح خدمات اجباری روستایی(USO) با هدف تحقق موارد مندرج در بند ط ماده 3 قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر توسعه و ترویج ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط مختلف کشور و الزامات دولت در خصوص تسهیل و تسریع دسترسی به خدمات مخابراتی ، پستی و فناوری اطلاعات برای هر یک از آحاد کشور در نقاط روستایی و دورافتاده است که در برنامه و بودجه دولت لحاظ شده و تامین تلفن خانگی در روستای بالای 20 خانوار انجام شده است.
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *