تارتار: موقعیت کم داشتیم اما باید کار را تمام می‌کردیم/ دلیلی ندارد نتیجه بازی تغییر کند

18:08 - 24 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۸۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در چنین شرایطی موقعیت کم ایجاد می‌شود و باید کار را تمام می‌کردیم.
به گزارش گروه ورزشی ، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول داشتند، بازی کیفیت لازم را نداشت، در این بین سیاه‌جامگان به هدفش رسید، چون گرفتن حداقل امتیاز برای آنها بهتر از ما بود.

وی ادامه داد: به خاطر استرسی که داشتیم فقط یکی دو موقعیت به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، در چنین شرایطی موقعیت کم ایجاد می‌شود و باید کار را تمام می‌کردیم. در مجموع به خاطر کیفیت زمین و استرس نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. باید هفته آینده این نتیجه را جبران کنیم. خیلی سخت نیست که در بیرون از خانه سه امتیاز را بگیریم، چون بازی‌های نیم‌فصل دوم به گونه‌ای بوده که گرفتن سه امتیاز در خانه حریفان آسان‌تر شده است. 

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اظهارات فرهاد کاظمی مبنی بر اینکه قرارداد محسن ایران‌نژاد فسخ نشده و حضور فرزاد آشوبی در راه‌آهن غیرقانونی بوده است، گفت: در جریان این موضوعات نیستم. وقتی ID کارت برای بازیکن صادر می‌شود به این معناست که می‌تواند بازی کند. صدور ID کارت به معنای این است که بازیکن بدون مشکل می‌تواند بازی کند و دلیلی ندارد که نتیجه تغییر کند.

تارتار درباره وضعیت راه‌آهن عنوان کرد: قطعاً در لیگ می‌مانیم، به لطف خدا و توانایی‌های بچه‌ها مطمئنم که راه‌آهن در لیگ می‌ماند. ما روزهای بدتر از این را هم تجربه کرده‌ایم. قطعاً همه تلاش‌مان را برای موفقیت راه‌آهن به کار می‌گیریم. ما پس از تعطیلات پنج امتیاز گرفته‌ایم که این برای ما امیدوارکننده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *