کاظمی: نتیجه بازی امروز باید تغییر کند!/ داوری‌ها هر هفته بدتر می‌شود

18:01 - 24 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۸۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: نتیجه بازی امروز باید تغییر کند و ما مدارک موردنظر را در اختیار نماینده سازمان لیگ قرار داده‌ایم.
به گزارش ، فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل راه‌آهن، در کنفرانس خبری اظهار داشت: مقابل تیمی که بازی مستقیم انجام می‌دهد، بازی  کردن سخت است. چرا که هافبک‌ها از جریان بازی خارج می‌شوند و بازیسازی در این شرایط دشوار می‌شود. هر چند در این بازی به تیم راه‌آهن فرصت و موقعیت گلزنی ندادیم،

وی ادامه داد: با این حال از شاگردانم ناراحتم چون انتظارم از آنها بیش از این‌هاست. با وجود مشکلاتی که داریم، می‌توانستیم بهتر کار کنیم و نتیجه بگیریم اما در نهایت به تساوی رسیدیم.

سرمربی سیاه‌جامگان تصریح کرد: می‌خواهیم از داوری حرف نزنیم تا مبادا تنش‌ها بیشتر شود. من به شخصه اعتراض به داوری را بد می‌دانم و به همین خاطر چیزی نمی‌گویم اما هرچه ما چیزی نمی‌گوییم داوری‌ها هر هفته بدتر می‌شود. در همین بازی با راه‌آهن دو پنالتی ما گرفته نشد. پنالتی دقیقه 26 که کاملا مشخص بود.

وی افزود: قطعا اگر پنالتی‌های ما به ثمر می‌رسید حریف از لاک دفاعی خارج شده و دیگر زیر توپ نمی‌زد. چند هفته است که با داوری‌ها مشکل داریم و متاسفانه پنالتی‌های ما دیده نمی‌شود.

کاظمی در ادامه گفت: تیم راه‌آهن یک بازیکن به نام محسن ایران‌نژاد داشت که در نیم‌فصل اول مصدوم شد. وی با من تماس گرفت و گفت که قراردادش فسخ نشده است، ظاهرا مسئولان باشگاه راه‌آهن بدون فسخ قرارداد با او، خودشان برگه را امضا کرده و آشوبی و یک بازیکن خارجی را به خدمت گرفته‌اند.

سرمربی تیم  سیاه‌جامگان در پایان خاطرنشان کرد: با این شرایط باید بازی امروز سه بر صفر به سود ما می‌شد. به بازی‌های گذشته راه‌آهن کاری ندارم اما تأکید دارم نتیجه بازی امروز باید تغییر کند، مدارک موردنظر را در اختیار نماینده سازمان لیگ قرار داده‌ایم تا از طریق این سازمان شکایت‌مان به کمیته انضباطی ارجاع شود. دفعه قبل که اعتراض کردیم، اعلام کردند اشتباه از جانب ما بوده است. امیدوارم این بار دیگر اشتباه از جانب ما یا سازمان لیگ نبوده باشد و حق ما را بدهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *