رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"من و تو" صدای روزنامه نگار فراری را هم درآورد!+فیلم

11:27 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۸۰۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرنگار تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی فارسی در گفت‌وگویی به شدت از جهت‌دار بودن و یک طرفه بودن مستندهای شبکه من و تو انتقاد کرد.
انتقاد شدید مجری بی بی سی به عملکرد شبکه من و تو/وقتی مرده شور هم به گريه افتاد!-گروه سیاسی: «نگین شیر آقایی» مجری و خبرنگار تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی فارسی در گفت‌وگویی به شدت از جهت‌دار بودن و یک طرفه بودن مستندهای شبکه من و تو انتقاد کرد.

 نگین شیرآقایی مجری شبکه بی بی سی در این گفت و گو ضمن تاکید بر حرفه ای‌گری رسانه متبوعش در اِعمال تکنیک پروپاگاندایی القاء بی طرفی! به انتقاد از روش مستندسازی شبکه من و تو پرداخت و گفت: مستندهای شبکه "من و تو" بویژه مستندهایی که در رابطه با خاندان و دودمان پهلوی توسط این شبکه ساخته می‌شود، جهت دار است و من شخصا نمی توانم مستندهای این شبکه را تا پایان دنبال کنم.

وی در این مصاحبه تصویری که زاویه دوربین و همچنین لحن بکار رفته در آن حکایت از غیررسمی بودن مصاحبه مزبور داشت، با اشاره به از بین رفتن اعتماد مخاطبان شبکه من و تو به سبب جهت دار و زاویه دار بودن مستندهای این شبکه، اظهار کرد: لحن نریشن‌ها و ترکیب جمله بندی‌های مستندهای ساخته شده توسط شبکه من و تو جهت دار است و انتظار مخاطب را برای پاسخگویی به سوالاتش برآورده نمی سازد.

شیرآقایی در پایان این مصاحبه که بیشتر شبیه به یک گپ دوستانه بود خطاب به سوال کننده(که به نظر می رسد از عوامل من و تو باشد) می‌گوید: مستندهای شما (شبکه من و تو) نگاهی از بالا به پایین دارد و به ذهن پرسشگر مخاطب توجهی نمی‌کند.

برای دیدن فیلم این گفت و گو اینجا کلیک کنید.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *